{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.311 visninger | Oprettet:

Dyremishandling????? {{forumTopicSubject}}

Hmm, er lige blevet informeret om at visse katteejere mener det nærmer sig (eller er) dyreplageri at fodre sin katte med Whiskas..
Kan kun sige, så må i da hellere skynde jer at melde mig!!!
Jeg har i flere år konsekvent fodret mine katte med Whiskas og det har de absolut ikke taget skade af. Min sidste kat blev godt nok kørt ned, men det skyldes næppe hans foder...
Jeg har nu den skønneste lille killing, og hende giver jeg også Whiskas, utroligt nok lever hun i bedste velgående og vokser præcis som hun skal. Hun er fuld af narrestreger som alle killinger og ser på ingen måde ud som om hun lider...
Måske skulle disse før omtalte katteejere følge lidt med i diverse forbruger undersøgelser der gang på gang viser at man ikke nødvendigvis får det bedste foder fordi man betaler en formue for det..
Så jeg må nok indrømme at det med dyremishandlingen er jeg totalt målløs over jeg vil meget gerne have det uddybet nærmere hvis der da ellers er nogen der kan det...???
Og så en lille bonus oplysning...
Mine forældre har i årevis købt det billigste foder fra Brugsen til deres katte og de har 3 virkelig smukke og velfungerende katte der på ingen måde lider nød..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyremishandling?????
  • #1   20. okt 2007 Godt at høre alle ikke er totalt "fodersnobber"
    Synes forøvrigt alle dem der kritiserer Whiskas så voldsomt skulle se det link som Kristina har lagt ind, og så virkelig virkelig skamme sig over at have brugt sådan et produkt!!!
    Har forøvrigt aldrig haft problemer med at mine katte blev syge, men det kan selvfølgelig ske det er fordi de har fået lov til at komme ud, så de har fået den motion de har haft brug for.. Og har kunnet supplere den frygtelige Whiskas med RIGTIG kattemad, nemlig mus og fugle...

Kommentér på:
Dyremishandling?????

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce