{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.537 visninger | Oprettet:

dyremishandling {{forumTopicSubject}}

jhende jeg købte gaya af hun har stadige katte købt gaya af hende for et år siden som var død syg af katteinfluenza osv .kontaktet hende men det ville hun ikke ofre på sine katte de så ikke syge ud iøvrigt sagde hun de gik indefor alle sammen osv . har lige solgt gaya af personlige årsager og så skrev hun til kattens nye ejer at jeg var det ene og andet fandt så alt det her ..det vidste jeg intet om ej heller hun var meldt eller dømt jeg er i chok .
og hun avler stadig og sælger stadig vacinerer osv ikke .
hun havde sidste år 32 katte .
her er hendes nye hjemmeside
(link fjernet)
jeg er døbt i chok men både jeg og gayas nye ejer er da glad for hun slap med livet i behold fra hende af ..........puha
hun har været meget omtalt herinde .
hende med ragdolls fra langå af

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dyremishandling
  • #1   24. mar 2008 så kan i se hvor lang tid hun har kørt det show ...jeg er virkeligt chokeret ...jeg vidste det ikke.

• #2   24. mar 2008 her kan i se fra dengang af også og for mindre end et år siden fik jeg en kat derfra med kattesyge uden pels og død syg
    her blir der direkte advaret i mod hende .
    (link fjernet)

• #3   24. mar 2008 Vil du ikke godt gøre Gaya den tjeneste at neutralisere hende inden du sælger hende, så ikke hun havner i samme situation een gang til? Det gør mig så ondt at se fertile katte gå oå omgang på den måde smiley Det er lige præcis *det*, som er årsagen til at mennesker som CK kan fortsætte deres produktion! Lad være med at bidrage yderligere til problemet.

Find gode råd på www.kattehandel.dk
    Og læs især "tænk før du handler" her: http://www.kattehandel.dk/taenk.htm

• #4   24. mar 2008 Hej Linda,
    Jeg kan godt se at det er forfærdelig at hun får lov til at fortsætte men hvad med at melde hende til dyrenes beskyttelse...hvis der er noget galt der skulle de jo gribe ind.....eller prøv med en politianmeldelse...

• #5   24. mar 2008 gad vide om en hvis bruger har fra er klar over at der er taget et billede fra hendes killing og sat ind i hjemmesiden ,

har lige skrevet en pb til hende men fhun her ikke været på længe :O)

• #6   24. mar 2008 jo sletter hende navn men det er gammle indlæg herinde fra har selv lige fundet det fordi gaya nye ejer ringede og vi talte hun havde talt med hende og hun var så grov fuld af løgn sagde hun havde en hjemmedside jeg intet kendt til prøvede at finde den men men så kom alle de oplysninger her så jeg var helt paf...altså og hun fortsætter jo.
    gaya nye ejer er en rigtig sød pige og hun vil behandle hende godt og hun blir også med tiden neutraliseret der . hun var da også så ked da hun så de billeder osv fra hvor gaya kom fra

• #7   24. mar 2008 jeg har helt klart tænkt mig at melde hende og jeg kender formanden for alle dyrs ret ...foår altså ham til at køre derud når han kan komme til jylland engang nu her ......det er sgu for langt ude ...og de sviner os andre til ..fordi vi kommer i situation hvor vi er nødt til at ompalcere en kat ..føj siger jeg bare ......

• #8   24. mar 2008 dette billede er inde under famillie på den såkaldte hjemmeside :o)

http://www.kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13178

er ikke sikker på at michelle som ejer katten har givet tilladelse til det.

• #9   24. mar 2008 og de sviner os andre til ....hvem gør det?

• #10   24. mar 2008 ja det gjorde hun da til gagys nye ejer og de oplysninger hun gav mig i sin tid var det rene løgn og stemt ikke oversens med hvad hun sagde til den anden pige osv og så finder man alt det her ......jeg er rasende

• #11   24. mar 2008 "med tiden neutraliseret"?
    Betyder det, at hun skal avles på hos ny ejer?

Du må meget undskylde, men jeg husker Gaya fra før du købte hende, og hun burde være pensioneret for længst!

• #12   24. mar 2008 hun vil vist gerne have et kuld men jeg er ved sgu ikke for vi er i chok begge to jeg fik af vide hun er 3 hun at nu er hun 6 år ..aner ik hvor gammel den kat er nu .......
    og jeg fik afvide hun var ragdoll/helligbirma
    hun at hun er ragdoll/ colorpoint perser
    fatter ikke en skid nu .
    hun sagde også til mig hun selv havde avlet hende solgt hende som 1års og fået hende tilbage til salg eller kuld ....og at hendes veninde havde mishandlet katten ..men gaya var syg med katteinfluenza osv .
    til gayas nye ejer skrev hun alt muligt andet lort og at hun havde katten fra sjælland af og ik havde avlet hende ........ man undres over folk

• #13   24. mar 2008 Sabrina man kan endda se at der står kattegalleri på billedet....

• #14   24. mar 2008 Jeg kan ikke helt hitte rede i forløbet, men jeg bed også lige mærke i "med tiden neutraliseres" smiley

Hvis den nye ejer virkelig er så sød, mon så ikke hun vil droppe det kuld killinger og lade den stakkels Gaya neutralisere?.....

• #15   24. mar 2008 jeg har solgt omplaceret gaya nu .
    men har talt med nye ejer .
    vi er helt i vildtrede .anede jo intet om dette .
    men katten er faldet godt til har været hos dyrlæge og fundet ok bortset fra noget hårnapperi fra min hvalp smiler .som vist er blevet til noget loppeeksem men det er behandlet nu .
    hun er sund og rask og har det super i det nye hjem .
    men jeg anet slet ikke hun kom fra de svinske kår før i aften.
    hvor jeg talte med gayas nye ejer som havde talt med hende fra langå ......som sagde jeg havde solgt for profit osv og havde løget om alder og race men hun skrev noget andet til mig .
    og da vi så fandt den side osv kunne vi jo se det er sket for mange andre end mig .jeg var bare blevet snydt og løget for .. og hun fortsætter bare ubekymret

• #16   24. mar 2008 sinegry under familie

• #17   24. mar 2008 jo jeg tror hun dropper det ene kuld nu hun kender gayas historie ....men det gjorde jeg jo ikke engang vi har lige fundet ud af det i aften .
    men vi skriver da sammen og taler tlf så nu skal det lige bunde så må jeg lige høre hvad vi kan finde ud af .
    hun er ihvertfald glad for hende .

• #18   24. mar 2008 Sinegry...følg første link....ude i siden er der forskellige ting du kan gå ind på en er familie....

• #19   24. mar 2008 man må da ikke tage billeder uden ejers tilladelse

• #20   24. mar 2008 ommer
    Sinegry...følg første link....ude i siden er der forskellige ting du kan gå ind på.... en er familie....

• #21   24. mar 2008 Glemte lige at trække vejret og så er det jo ikke til at forstå en s***

• #22   24. mar 2008 ved godt jeg måske skriver lidt rodet men er sgu så gal og rystet .
    så i må bære over med mig .
    jeg ønskede bare at dele det med nogen da jeg har haft tudetur over det .
    anet jo slet ikke hvad kår hun kom fra osv .
    og må sige nu ved jeg slet ikke hvad er rigtig og forkert ud over den tid hun har været her

• #23   24. mar 2008 Katrine N...jeg er helt enig med dig.....men hun har jo solgt katten videre og kan derfor ikke bestemme hvad der skal ske med den....kun appelere til den nye ejer om at gøre det der er rigtigst for katten...

• #24   24. mar 2008 katrine n hvad ved du om gaya ?
    kunne godt tænke mig at få nogen rigtige oplysninger på hende hvis du har jeg kan give videre for jeg er helt rundt på gulvet nu

• #25   24. mar 2008 Sabrina: Jeg kan ikke forestille mig at Michelle skulle have et problem med at hendes billede bliver brugt. Hun vidste godt alt om CK, da hun valgte at benytte Shadow til sin hunkat. Hun blev kraftigt advaret og fik alt afvide om CK herinde inden.

• #26   24. mar 2008 andre som er interesseret i link til den gammle tråd herinde fra om den person osv kan da bare sige til så får i den i privaten så kan i se det har været rundt herinde før ..

• #27   25. mar 2008 ja jeg tude bare ....jeg vidste intet om det ......

• #28   25. mar 2008 Lonnie..hvordan ved du hvad der står på købsaftalen...

• #29   25. mar 2008 man kan vel godt give link til gammel tråd så den kommer her .
    jeg har jo fjernet navn osv jeg havde skrevet .

(link fjernet)

• #30   25. mar 2008 Sorry Lonnie, så forstår jeg....enten læste jeg det ikke ordentlig eller også overså jeg at din kat er i familie med den omtalte....

• #31   25. mar 2008 "det er meget tragisk og jeg er dybt enig med dig, MEN vi må IKKE nævne navne på folk desvær, jeg tror dit indlæg bliver slettet. "

Netop brugen af Charlotte Kofoeds navn har været vendt herinde med HA'er før, og da CK længe har været at betragte som en "offentligt kendt person" med navn, adresse og billeder i dagspressen og interviews i TV med optagelser fra stedet, falder hun ikke ind under denne bestemmelse.

• #32   25. mar 2008 jeg håber bare min anmeldelse blir brugt til noget og det blir stoppet nu .
    jeg havde meldt hende for længst vhvis jeg havde vidst det før i aften .
    men min dyrlægen fik hendes nr og mail for hun ville melde hende ....men kan da allerede se nu at fra gayas nye ejer af at hun har da fået ny mail osv hende fra langå af så ....det har hun vel gjort tit

• #33   25. mar 2008 OK Mega det var da rart at vide....

• #34   25. mar 2008 Siden omtalte dame har være anmeldt før og stadig fortsætter ....hvad skal der så til for at stoppe hende?

• #35   25. mar 2008 Linda - jeg har sendt dig en privat besked

• #36   25. mar 2008 Man skal lade være med at købe hendes katte smiley

• #37   25. mar 2008 http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=36564

en kontakt du måske kan bruge til noget

• #38   25. mar 2008 hvem er denne dame ?
    er hun herinde?

• #39   25. mar 2008 Hun har åbenbart været oprettet flere gange under forskellige navne...om hun er oprettet nu ved jeg ikke....

• #40   25. mar 2008 Syntes at du skal gøre det...så er hun jo informeret.....

• #41   25. mar 2008 Lonnie: Som jeg har skrevet længere oppe, vidste Michelle godt hvem CK var og hvad hun stod for, da hun valgte Shadow som Far til hendes killinger. Så kan ikke se hvorfor hun skulle have et problem med at hendes billede er på hjemmesiden.

P.S. Ymer er iøvrigt også en blanding af Norsk skovkat, da hans Mor er halv NFO og halv Ragdoll og Faren Shadow er også halv NFO...

• #42   25. mar 2008 Birthe R: det der skal til for at stoppe hende er at lade være med at købe en kat der ( heller ikke af medlidenhed ) og ligeså at lade være med at købe parringer hos hende ( det er der underligt nok, mange der gør ?? ) Hendes katte kan være fyldt med sygdomme, der kan overføres til Morkat og killinger. Forstår slet ikke folk tør tage den risiko. Der er flere katte der er døde derude. ganske enkelt forfærdeligt.

Hun er iøvrigt meget aktiv på et andet katteforum, hvis man har lyst til at tale med damen selv...

• #43   25. mar 2008 ej det er da skuffende og høre at høre at hun har brugt en af de katte.

• #44   25. mar 2008 Jeg har været med til at demonstrere ude foran hende for kattehandlere som hende..

Og ja der er sq koldt derude på lars tund*biiib*'s mark, OGSÅ selvom vi havde masser af tøj på..

Mener der var noget om det i tv2 øst..

Jeg ville nødig være kat hos hende.. hun har også fået en del anmeldelser, og mener hun skal i retten på et eller andet tidspunkt hvis hun ikke allerede har været det..

• #45   25. mar 2008 for = imod XD

• #46   25. mar 2008 Jeg er ked af det og jeg bliver det hver gang den BYBer nævnes.

Der er blevet advaret mod hende i flere år, der er blevet anmeldt og anmeldt både til politi og instanser for dyrevelfærd.
    Der er sat plakater op med advarsler........på udstillinger er der sat plakater op med advarsler...........

Der er blevet talt med hendes dyrlæger osv osv.

Ja der er oven i købet blevet flere advarsels-instanser til, fordi hun eksisterer.

Men så længe folk køber fordi:
    de har ondt af kattene i hendes varetægt
    eller måske fordi det er billigt og man kan få en langhåret kat der ligner en eller anden race
    ................ja så kører hendes forretning vældig godt.

HUSK...lad være med at købe katte hos sådan en person, man lægger bare penge i hænderne på dem til at købe nye katte for.........så hjælper det jo fedt at have hjulpet een kat.

HUSK....lad være med at købe kat sådan et sted, du har INGEN garanti for at katten er hvad hun siger den er og du har INGEN garanti for at katten er rask.

Jeg håber......at der snart ikke er flere "nej-sigere" til tidlig neutralisation.
    Kun på den måde, kan man undgå at ens killinger ender sådan et sted.

Jeg håber.....at opdrættere snart finder ud af at neutralisere deres pensionerede avlskatte, sådan at hvis de skal omplaceres, ender de ikke hos sådan en person.

Jeg tror desværre ikke på, at demonstrationer er vejen frem, den form for opmærksomhed er nemlig også til nogen grad til fordel for hende......................mon ikke alle kender udtrykket; dårlig opmærksomhed er bedre end ingen opmærksomhed.

Nej eneste vej frem er: oplysning og vejledning.........................se www.kattehandel.dk

• #47   25. mar 2008 Jeg synes, at det er helt fint at billedet er på hjemmesiden, det må man jo forvente, når man samarbejder.

Hvad der får nogen til at sende deres hunkat til parring sådan et sted, det må guderne vide...

• #48   25. mar 2008 Lonnie:
    Jeg har selv været med til at støtte en kattehandler, da jeg ikke vidste bedre. Med den viden, jeg har i dag, ville det aldrig ske. Jeg synes, at du skal skrive din nye viden bag ørerne og så måske undre dig over, at sælger af Ymer ikke fortalte, hvilket sted hans far stammede fra.

• #49   25. mar 2008 Det er en trist situation som du står i, og jeg føler med dig - det gørjeg...

Men når det er sagt, så siger Lone det jo ganske godt.

Katte der lever under sådanne forhld, har aldrig lært at leve inde i et hus, med de lyde der er forbundet med husholdning.
    de katte kan være syge - meget syge endda.

Disse katte er små stakkels forpinte produktionsdyr - og lige netop denne fabrikant (hun er ihvertfald ikke opdrætter) skyer ingen midler. Hun har talegaverne i orden, og hun kan sælge sand i Sahara.

Min indtrængende bøn til ALLE er

<b> lad nu være med at købe katte sådanne steder. Du støtter op om denne form for dyremishandling, når du "redder" et kat fra personer af sådan en karakter.
    Hvis du lader være med at støtte sådanne personer vil disse kattefabrikker stille og roligt dø ud. </b>

• #50   25. mar 2008 Hun har også denne hjemmeside
    (link fjernet)

Hun har også lånt et billed herfra
    http://kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17885

• #51   25. mar 2008 jeg havde aldrig købt gaya i sin tid hvis jeg havde vidst alt det her ........ det er sikkert .
    jeg kan nu kun kontakte hende som har købt gaya nu og tilbyde at betale neutralisering eller at købe hende tilbage og neutralisere hende selv og hun så er på pention her ....tror aldrig jeg nogensinde havde tænkt tanken om en omplacering hvis jeg havde vist hvondan hun havde haft det førhen..jeg har ingen ro haft siden igår og har det møg skidt ....føler mig ussel også fordi jeg slet ikke ved om de oplysninger jeg fik og har givet videre til ny køber er rigtig eller forkerte .....det kan jeg bare slet ikke have

• #52   25. mar 2008 men jeg har da lært en ting man skal selv afhent katten så man kan se forholdene .
    jeg måtte jo ikke afhent gaya hun ville mødes på halvvejen i viborg på stationen. så jeg så slet ikke de forhold der ......for så havde jeg meldt hende promte

• #53   25. mar 2008 Linda - det er en af hendes "varemærker".

Hun vil ikke have folk ud å ejendommen, for så kan de jo se, hvilke forhold kattene lever under.

Hendes påskud er mange:

- min mor er syg, så jeg skal over til hende'
    - vi ligger i byggerod for tiden,
    - det er svært at finde,
    - jeg skal til XXX (by) så vi kan lige mødes på banegården..

Der er mange påskud for IKKE at komme på ejendommen, så en anden gang - og det gælder jo ikke kun dig, men ALLE der køber en kat.

Hvis du/I ikke må se de forhold kattene lever under, så lad være med at købe katten.

Der er alt for mange HVIS'er , og alt for mange triste skæbner hos sådanne skruppelløse, inkompetente, dyremishandlende mennesker ..

• #54   25. mar 2008 Signegry: Nej der er ingen liv i øjnene på de katte og billederne der er taget indenfor viser tydlig, hvor utrykke de er ved at være inde.

Jeg afskyr i den grad at nogle kan komme i tanke om at holde dyr på denne måde.

Jeg kan anbefale at kontakte Bente og Jane da de er meget behjælplig og samtidig samler alle de oplysninger der er mulig for at få hende domsfældet.
    (link fjernet)

• #55   25. mar 2008 ja jeg kan kun sige jeg er chokeret og det værste er havde hun ikke svinet mig til og sagt at jeg havde løget om katten til ny købere havde jeg slet ikke vidst alt det her om hende fra langå af ..udover at gaya var syg da jeg fik hende og måtte behandle hende . anede ikke hun kom fra så fæle forhold eller at kvindemennesket var så kold og kynisk .
    føj føj siger jeg bare jeg er så harm.
    mit spørgs mål er nu bare .
    jeg har jo givet ny købere de oplysninger jeg fik.
    nu ved vi ikke med sikkerhed hvad race hun er hvor gammel hun er og hvor mange killinger hun har haft osv osv osv .
    faktisk kan alt jeg har fået af vide og derfor sagt videre jo være ikke korrekte oplysninger .
    jeg tilbyder at købe katten tilbage og betale den indsprøjning hun fik hos dyrlægen mod den irretations plet der ...og hent hende fra sjælland af ..eller at betale neutralisering og katten blir .
    hvad kan jeg gøre ellers ???
    hvondan ville i selv have haft det .
    jeg skrev jo hun var 3 år og havde haft to kuld .
    havde aftalt med ny købere hun måtte træk max et kuld på hende og så neutralisere hende .
    men det er jo udelukket nu altså kan man jo ikke på så gammel en kat og som har levet under sådanne forhold osv .
    jeg vil jo helst købe hende tilbage men kan jo ikke tvinge hendes nye ejer til det smiler ......
    prøv at forestil jer det var jeg der var mig hvad havde i tilbudt eller gjort

• #56   25. mar 2008 undskyld stavefejl men er så gal og ked og har sovet af møg til og er jo højgravid så mine homoner kører på højtryk

• #57   25. mar 2008 Lonnie B: Der var en tråd herinde hvor folk advarede hende om at benytte Shadow og fortalte om de forhold han levede under og om CK, men dette blev overhørt, så det passer ihvertfald ikke at hun ikke vidste noget om det.

En på min venneliste, er veninde med hende der har oprettet Amira og jo hun er halv nfo og halv ragdoll. Amira har vundet titlen som ugens blandingskat, så ved faktisk ikke hvorfor hun nu står som ægte, for det har hun ikke altid gjort.

Ymer er rigtig dejlig og du skal ikke have det dårligt ved at have købt ham. Du kunne jo ikke vide det og han er jo ikke mindre dejlig fordi han også har nfo i sig vel smiley ? Bare det at du har ladet ham operere viser at du er en ansvarlig katteejer, der vil det bedste for dine dyr, også selvom det kan koste en mindre bondegård.

• #58   25. mar 2008 Linda, hvis jeg var dig, ville jeg <b>skrive</b> til køber, at du desværre har solgt hende Gaya under falske forudsætninger, du ikke før nu selv er vidende om, og at du derfor helst vil købe hende tilbage + betale de udgifter, der har været mht. hende.
    Du har selv kun to katte, kan jeg se, så giv hende det otium som kastrat, hun fortjener efter det liv, hun har haft.

Du kan også fortælle køber, at det er yderst risikabelt for Gaya at få killinger, både pga. af hendes baggrund og alder.

Held og lykke!

• #59   25. mar 2008 Linda M: Hvorfor solgte du egentlig Gaya ??

• #60   25. mar 2008 Sidespring.

Linda, jeg kan se i din <b>annonce</b>, at du vil sælge dine katte, så du kun har én.
    Det er en rigtig dårlig idé, især nu hvor du venter en baby.
    Sådan en størrelse kommer til at tage utroligt megen tid, og så er det godt at have mindst to katte, der kan underholde hinanden.
    Een vil komme til at føle sig til overs og tilsidesat.

Og så skriver du forresten i din <b>profil</b>, at du søger parring til dine hunkatte???

• #61   25. mar 2008 Hej Lonnie

Jeg tror Shadow er død, sidst der var billeder af ham på hendes hjemmeside, så han meget meget tynd og syg ud. Jeg har fået afvide at han er halv norsk skovkat, han var ihvertfald ikke en ren hellig birma eller ragdoll. Du kan se et billede af ham under Amiras profil. Prøv at sammenligne ham, med min ragdoll og hellig birma.

• #62   25. mar 2008 Så vidt jeg husker, gik Shadow for at være Maine Coon.
    På et andet forum oprettede CK (sidste ell. forrige år) en tråd om ham, noget i retning af "Lav haleføring", hvori hun efterlyste forslag til, hvordan det kunne være, hans hale altid hang.

Shadow havde meget, meget dårlig mave og havde haft det længe.
    Trods han var så syg og havde tabt et par kilo, fik han stadig hunkatte til parring.
    Jeg behøver vel ikke fortælle, hvilke reaktioner der kom på denne tråd smiley

Sidste melding var, at Shadow havde fået et nyt hjem og skulle kastreres!

• #63   25. mar 2008 Tror ikke, tråden eksisterer mere, da det pågældende forum re-startede, da det fik ny admin.

• #64   25. mar 2008 Mega: frygteligt at man brugte Shadow, når man ikke aner hvad han kan have givet videre af arvelige sygdomme m.m. Synes det er forkasteligt at folk ikke oplyser det til kommende killingekøbere, når de bevist vælger en hankat derfra.

• #65   25. mar 2008 *Mega* .
    nej nej for gud skyld ikke .
    det er meget meget gammelt det var i sin før jeg fik en hankat selv mere eller mindre frivilligt griner jeg beholdt en af kidas killinger da hun viste sig at være med killinger da jeg købt hende .
    ja jeg har selv overvejet om det nu også er klogt at kun at have en kat når nu den lille kommer ..netop pga kedsomhed osv

• #66   25. mar 2008 *Mega* .
    har underettet købere om de oplysninger jeg har og at hun pga sin alder og sygdomme osv ikke bør få killinger overhovedet .
    'jeg har sagt jeg vil gerne købe hende tilbage og betale dyrlægeregningen og så henter jeg hende selv på sjælland .
    men de er allerede glade for hende og vil vist ikke af med hende hun er jo en dejlig kat.
    men har så tænkt mig at tilbyde at betale for neutraliseringen mod at snakke med dyrlægen og betale direkte til ham /hende

• #67   25. mar 2008 uha jeg er alene skal have kejsersnit snart og har 3 hunde også .og en søn på 10 år .
    så ville skære lidt ned og i god tid finde hjem til to af mine katte .
    jeg har været meget syg meget af tiden liggende med smerter har tabt førhen og meget hævet ben kvalme og opkastninger og slem bækkenløsning ..og det blir ved .
    så jeg syntes bare jeg havde ikke det overskud de fortjente .og var vant til .
    men nu ved jeg ikke om det var det rigtige ........suk .....
    jeg føler mig led ved det hele og især her med gaya

• #68   26. mar 2008 Puhha, du har da nok at se til Linda - Jeg føler med dig og håber, du har noget støtte fra din familie og venner.

Og så synes jeg, du skal se at få dine to hunkatte neutraliseret, inden du skal nedkomme (hvis de ikke er det). De er hhv. 5 og 6 år gamle, kan jeg se, og jeg ville ikke frivilligt hverken flytte katte i den alder (og slet ikke som fertile) eller skille dem ad.

Det kræver faktisk mere tid og overskud kun at have én kat i stedet for to.
    Alternativt vil jeg foreslå dig at finde et hjem til dem <b>sammen og neutraliserede</b>.

Kommentér på:
dyremishandling

Annonce