{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
849 visninger | Oprettet:

Bullerfnis
Bullerfnis
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Kat nr. 2? {{forumTopicSubject}}

Hey alle smiley

Jeg har en ældre hankat på 12 år, han er meget social og legesyg. Jeg har længe gået og overvejet at få en kat til, så han kan få en legekammerat at hygge sig med.

Spørgsmålet er så bare om det vil være bedst at finde en lidt ældre kat på hans egen alder eller om han fint kan gå sammen med en killing?

Men hvis jeg anskaffer mig en killing, hvad gør jeg så med deres tørfoder? (det skal jo hele tiden stå fremme, så de har fri adgang til det) Min kat får noget til ældre katte og killingen skal jo have noget specielt til killinger?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat nr. 2?
  • #1   9. aug 2012 Der er fordele og ulemper ved begge løsninger, du foreslår til legekammerat. Din hensigt er god, men du kan risikere at gøre mere skade end gavn.

* Det er lettere at sætte killing sammen med din nuværende kat. Du risikerer med en voksen, at det kun ender i ballade.
    * Det højere aktivitetsniveau for killing/ungdyr kan omvendt stresse din nuværende kat.

Min anbefaling vil være, enten at få to killinger hjem (dermed har de selskab, den dag din nuværende kat ikke er til mere), eller lader du vær med at anskaffe dig en legekammerat.

• Bullerfnis
    Bullerfnis Tilmeldt:
    jun 2010

#3   9. aug 2012 Selvom han er gammel suser han stadig rundt og vil lege rigtig meget.. vil det så stadig være en dårlig idé?

• #5   11. aug 2012 Enig med glenn smiley to killinger der kan lege mef hinanden så kan han selv deltage hvis han vil smiley

• Bullerfnis
    Bullerfnis Tilmeldt:
    jun 2010

#6   11. aug 2012 Jeg har også overvejet det med to kattekillinger, men tror bare det liiige er i overkanten med 3 katte..

Kommentér på:
Kat nr. 2?

Annonce