spørsmål til ude / inde kat {{forumTopicSubject}}
Jeg vil høre om hvad i synes om at lave en undekat til ind kat kun er det synd hvis ja hvorfor og hvis nej hvorfor? og hvis nej hvordan vil i gør det for at lave den om til at være inde kat? eller vil det være synd og umuligt.
Jeg spør da vi bor i en 2 vær med have men har i tankerne om at flyt og vi vil flyt i en 3 vær der er billiger end den 2 vær og er større og der må kun være indekat da det er på 1-3 sal.
(1 indekat er tilladt i 3 vær)
Håber der er nogle der måske har en måde der kan hjælp os da vi vil gør alt det vi kan få at få ham med os.
Lidt om ham:
er kastreret.
er øremærket.
Race: blandning af bengal & huskat.
Ha bliver 2år d. 07/09-2012.
(er ordblind)
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
feb 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 37 Svar: 209
Jeg vil til hver en tid fraråde det
Jeg har en gang haft succes med det. Vi havde en lille killing hjemme hos min mor, som blev indekat i nogle år. Så kom den tilbage på gården og var i nogle år, og så kom den med mig i lejlighed igen. Og den nød det, og ville slet ikke udenfor igen. Men hun er også oppe i årene, og en stille og rolig dame
Men det er sjældent at det kan lykkedes!
okt 2011
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 50
Vi fik en killing på 6 mdr ( nu 2 år). der var vant til at være ude og gjorde hende til indekat og det fungerer fint - hun savner på ingen måde at komme ud. Hun elsker at være indenfor og hygge. Hun er også en rigtig sofakat Kender også et par stykker der har gjort det, hvor det i alle tilfældene lykkedes fint.
feb 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 37 Svar: 209
jun 2012
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 44
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 35 Svar: 532
Man kan sagtens lave et godt og kattevenligt hjem for meget små penge.
Fordelen ved at han bliver indekat er , man behøver ikke være bekymret om han kommer hjem får raget sygdomme til sig og mange andre frygtelige ting til sig
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 35 Svar: 532
Ja det bliver svært men kan sagtens lade sig gøre.
Jeg personligt synes at det er dyrplageri at lade en kat færdes rundt omkring, ville ikke have et øjebliks ro for mine 3 dejlige missepiger
Selvfølgelig er der ting man må flytte, men mine piger har kun en gang fået revet noget ned.
Man kan lave mange sjove ting til kattene og skifte lidt med det.
Jeg har et tov i det ene hjørne og et tov der går over i det andet hjørne. Mine elsker at kravle op og hen og ned igen.
jun 2010
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 48
Ved det er et ømt punkt for mange, men huskatte er ikke særlig domesticerede, de fleste har stadig deres jagtinstinkt intakt og har virkelig behov for at bruge det. Det er måske noget andet for visse racekatte, jeg taler her primært om almindelige huskatte.
Det er vel overflødigt at skrive, at jeg mener det ville være synd at gøre en udekat til indekat.
jun 2012
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 44
spørsmål til ude / inde kat