Mit hjerte bløder for den stakkels kat :'( {{forumTopicSubject}}
Skulle følge mine børn til bussen her til morgen og tager som så ofte før min hund med...
Over ved busstopstedet går min hund en i det høje græs og begynder at lave ulvehyl, jeg går et skridt ind i græsset og der ligger en stor tyk tre farvet kat død
Der er meget blod i øret så jeg kan ikke se om der er en tatovering (tror det dog ikke da vi bor på landet), heldigvis er min datter lidt snottet for tiden så hun har papir i sin taske, Jeg tørre kattens øre af og der står sørme et nummer (HURRA FOR SNOTTET BØRN ;))
Går hjem og finder katten ejer og ringer til dem med den sørglige nyhed, går så igen op til busstopstedet og møder her en ælder mand med en pose. Han kan ikke rigtig få den meget stive kat ned i den alene så jeg hjælper ham...
Og nu sider jeg så her og tænker PUUUHAAAA jeg har selv udekatte, bor dog rimelig langt fra vejen og traffikken. Jeg har dog ikke tænkt mig at lave om på deres udeliv for jeg føler de skal have lov til at leve det fri liv, men håber da aldrig det sker for mig 7-9-13...
Lad nu vær med at køre det her op til en diskussion om inde og ude katte, vi vælger alle hvad vi mener er bedst for vores dyr og intet af det er rigtigt eller forkert. Begge ting har deres fordele
sep 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 72 Svar: 322
Mit hjerte bløder for den stakkels kat :'(