{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
718 visninger | Oprettet:

For #¤&/"(/#)( man!! {{forumTopicSubject}}

Vi har jo fået 4 dejlige killinger her for 3 uger siden, alt går bare super.. Vores børn er ude hos dem hver morgen og middag og eftermiddag og aften for at hilse på dem og vi har besluttede at vi ville beholde en.. Der er jo så varmt for tiden så jeg har ladet døren stå åben ud til her i morges kl 7 da vi var ude og give mad og vand der lå alle killinger og sov jeg ahr lige vært ude hos dem nu for jeg kunne høre du pev jeg så så en der var gået ud af kassen og vi manger en nu jeg har ledt over alt og væk er den bare, hvor skal jeg kigge henne jeg har virkelig ledt over alt men VÆK er den.. Mit hjerte bløder virkelig for hvor pokker kan den være henne... Jeg kan ikke høre den piver nogen steder

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For #¤&/"(/#)( man!!
  • #1   2. jun 2008 det kan jo være at mormissen er i gang med at flytte dem

• #2   2. jun 2008 har jeg også tankt men hun ligger og giver de andre mad men vi døjer med en stor hankat som hver eneste aften sidder uden foran vores hovededør og galer helt vildt.. Ihhh jeg håber jeg finder den, ved bare vores børn bliver utrolige ulykkelig hvis jeg ikke finder den

• #3   2. jun 2008 måske var det en ide at lukke missemor og killingerne ind, det sker jo af og til at en fremmed hankat slår killinger ihjel for at mormissen hurtigere kommer i løb, så HAN kan parre hende...

• #4   2. jun 2008 går hun først i løb, er hun ligeglad med killingerne

• #5   2. jun 2008 Det lyder rigtig nok som *store flyttedag*. Dem foretager vores missemødre oz jævnligt....sådan føles det ihvertfald). Mine missemødre får ikke muligheden for at smutte ud med mine/hendes babyer før de er mindst 6 uger gamle.

Din missemor er nok smuttet udendørs med den manglende baby.
    Hvis hun er det, ja så tør jeg ski ikke komme med gode råd.....Jeg ville ikke ane hvad jeg sku stille op.

• #6   2. jun 2008 hun er kommet på p piller for en lille uge siden det sagde dyrelægen ok for.. Men mit hjerte bløder for den lille mis og det var netop den vi ville beholde for filen da.. Men det ser ud at missemor kalder på den hun piver ret meget lige nu synes jeg.. Kan en hatkat godt slå sådan en lille lilling ihjel?? ;-(

• #7   2. jun 2008 ja..... et helt kuld, hvis det er for at parre mormissen

• #8   2. jun 2008 gud hvor er det hårdt, hvorfor fan*** skal den store hankat os netop sidde uden foran vores dør, kan jeg godt tillade mig at gå over til naboen og brokke mig over deres kat for det er deres hankat... Håber virkelig ikke den ligger og lider et sted hvor skal jeg lige kigge henne efter den lille misling der er jo ingen blød nogen steder

• #9   2. jun 2008 ikk blød men blod

• #10   2. jun 2008 Loven siger jo at man skal holde sine dyr på egen jord. Man kan jo hurtig blive uenige som naboer.
    Ved du fx om din kat bliver hjemme hos dig ??

Tror ikke du som udgangspunkt skal frygte at hankatten *dræber* din killing. Tror mere på at hvis killingen *er derude et sted* at den sulter, bliver syg og dør, hvis den ikke bliver fundet iløbet af dagen/ eller snarest

Kommentér på:
For #¤&/"(/#)( man!!

Annonce