Anfald? {{forumTopicSubject}}
jeg stod op tilligt søndag morgen, da jeg ikk kunne sove mere. og tænder for computeren. Winston kommer hen og vil nusses. Han fik nok opmærksomhed og gik sin vej. jeg hørte et bang over i vinduet men tænker at det ikk var noget særligt da han altid er klodset. jeg bliver træt igen, går ud til winston for at sige godnat. lage mærke til at han bare spiste og spiste og spiste. gør ikke noget da min kærste altid siger at jeg er FOR paranoid.
Martin (min kæreste) står op da jeg går i seng. Han råber så. DER ER NOGET GALT MED KATTEN. jeg er så lys vågen og løber ud til til dem. han ligger så på gulvet og prøver at bruge sine bagben uden held. vi hjælper ham op og det er som om han er fuld, han havde ingen kontrol over sine bagben, ingen balance.
jeg ringer til min dyrlæge, hun tager den selvom klokken er 5 en søndag morgen. hun siger at hun er i kbh og siger jeg skal ringe til hinnerup dyrehospital. jeg ringer videre og det tager mig 45 min at få fat i en dyrelæge som har vagt.
vi havde i mellemtiden taget winston med ud på badeværelset, hvor han så angriber os. jeg lader ham angribe mit ben så meget han vil for han er virkelig sur på os. han falder til ro efter han fandt ud af at mit ben ikk gør modstand.
vi får ham til dyrelæge. han bliver undersøgt i hoved og røv. intet. kun en kat uden balance. dyrelæge er lige så forvirret som os. han ville ha gættet på en blodprop efter det vi havde fortalt i telefonen. efter en halv time måtte han tilstå at han ikk vidste hvad der var galt med winston men det måske er noget han har spist.
jeg får et chok da jeg husker at jeg har haft en halv sovepille liggende der hjemme. jeg kan præcis huske hva mærke det er og lægen slår det op og siger at hvis pillen ikke ligger der hjemme når vi ankommer så er nok helt sikkert det han har spist. jeg har mega skyldfølelse og lettet over at vi ved hvad der er sket.
Da vi kommer hjem ligger pillen og griner af mig.
er der nogen der har en ide om hvad der så kunne være sket med winston?
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.112
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 27 Svar: 240
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 372 Katte: 4 Emner: 182 Svar: 7.229
Det var bare et helt anderledes mønster, dette er jo tydeligvis noget der kun udspiller sig i en del af hjernen - hvis det altså er epilepsi.
Sker det igen, så tjek hans pupiller, de vil ikke blive påvirket af lys hvis han ikke er ved bevidsthed. Katten er typisk meget træt og forvirret bagefter.
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.951
Anfald?