{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hittekilling
  • #1   9. maj 2012 bor i århus så der er lidt langt og har også en lille baby så har ikke lige mulighed for at køre så langt

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
    #2   9. maj 2012 Prøv at kontakte www.hittekilling.dk Det kan være de har en missemor. smiley
    Pøj pøj med at finde det lille pus en missemor.

• #3   9. maj 2012 ringer til hittekilling imorgen hvis jeg ikke finder en der har en mor mis der vil tage sig af den

• #4   9. maj 2012 Ring i dag, det kan være de har en amme

• #5   9. maj 2012 har muligvis en der vil tage den venter bare på svar

• #7   10. maj 2012 er selv fra århus så der er lidt langt når man også har et lille barn på 2 måneder

• #9   10. maj 2012 det jo nok gjort med gode hensigter? og hun er trods alt selv mor til en på 2 måneder..

• #11   10. maj 2012 hvis du ikke har noget pænt at sige så synes jeg slet ikke du skal sige noget... ja det kan godt være at jeg bare skulle have ladet den ligge og dø som dens søskene men sådan er jeg bare ikke . kan så sige dig at den har det godt men bare gerne ser at den kommer ud til en rigtig missemor. det er ikke fordi jeg ikke vil gøre noget for den men skal også tænke på min søn, og derfor synes jeg ikke at han skal sidde i en bil i flere timer...

• #12   10. maj 2012 Jeg vil lige sige at jeg synes ik det er fair at angribe Michelle på den måde. Hun har i sit gode hjerte taget en lille killing op som lå ved siden a sine døde søskende på græs og en mormis der var helt vild og ikke vil kendes ved noget som helst, Michelle har været rundt ved dyrlæger og skaffet mælk til den bette, hun har lavet go kasse med bamse og har enda set om en a hendes egne katte vil varme den, det vil de ik lige nu så hun har en bamse til at varme den, Hun har spædbarn på 2 mdr hun også skal passe men sidder alligevel og giver denne lille en mad hver 2 time eller når den vågner og vil have mad.
    Jeg synes hellere vi skal give gode råd til dem der søger det i stedet for at hagle dem ned.

Til Michelle DU gør det helt rigtige og den killing er særdeles heldig at du har fundet den og taget den til dig ..
    Og nej jeg siger ikke det her fordi jeg kender Michelle men fordi jeg virkelig mener a hele mit hjerte at det er det rigtige hun har gjort og jeg ville have gjort det samme.... Så Michelle fortsæt som du gør søde.

Og hvem har egentlig sagt at vi skal være herre over liv og død, tror nærmere vi er sat på jorden til at hjælpe hvor vi kan.....

• #13   10. maj 2012 1000 mange tak N K

• #14   10. maj 2012 N K. dejligt at hører din "hitte killing" fik en delig afslutning.
    Du skriver det hele så rammende rigtigt.

• #15   10. maj 2012 Lotte - Kan godt være DU synes det bedre at gøre ingenting end at gør lidt men det synes jeg ikke. Og jeg mener Michelle gjorde det rigtige i at samle killingen op og give den bare en smule chance hvor den ellers ingen havde. Hun spurgte om råd og hjælp, ikke kritik og dårlige kommentarer.
    Ligesom du er træt af at være vant til at se den slags, er jeg træt af folk der ikke kan snakke ordentlig til andre og viser en vis respektløshed.

• #16   10. maj 2012 hvor er det bare dejligt at høre at det ikke er mig der er helt galt på den...

men vil stadig meget gerne kontaktes hvis der er nogle der ved hvor der befinder sg en mormis der ikke er alt for langt væk...

• #17   10. maj 2012 Kender desværre ikke en mormis, men super arbejde du gør Michelle, og alt er bedre end at den skal ligge og dø sammen med sine søskende, nu har den da en reel chance.
    Håber du finder en mormis, og fortsæt endelig det gode arbejde smiley

Birthe: enig

• #18   10. maj 2012 hvor gamle er hendes killinger

• #19   11. maj 2012 er bare lidt ked af at der er så fandens langt

• #20   11. maj 2012 tager den lige med manden når han kommer hjem fra job . for vi skal jo også lige finde ud af om dine missere gider den og at den gerne vil tage fat så

• #21   11. maj 2012 Michelle - jeg havde gjort det samme og det er stort af dig at du har kræfter til at hjælpe en nødstedt med et spædbarn i huset.
    Sådan nogle mennesker skulle der være nogle flere af.

Har du nogen idé om hvor gammel den er?
    Der er noget med, at den får nogle meget vigtige stoffer fra moderen i den første uge.
    Min Freddie er flaskekilling og hans mor blev kørt ned da han var 14 dage. Så hvis den har den alder, kan du - hvis du og din mand magter det, så kan det sagtens lade sig gøre at flaske den op. Jeg kan forstå at du har kat i forvejen og noget af det vigtigste er kattekontakt.
    Held og lykke med projektet.:)

• #22   11. maj 2012 den er desværre kun 2 døgn gammel nu men jeg håber stadig og den virker heller ikke svag eller noget, der er fint liv i hende og hun tager fint flasken, ja og så har jeg 4 katte selv eller 5 nu hehe...

N K jeg vil meget gerne med selv så jeg kan møde hende og se hvordan den bliver taget imod af de andre katte og om den vil sutte ved mormissen ellers var det rigtig sødt af dig at tænke over om du også kunne bidrage med noget til den lille mis...

men snakker lige med min kæreste iaften og ser hvad han siger til det

• #23   11. maj 2012 2 dage... ja så må du hellere få fat i en misssemor. Jeg forstår godt at du vil se hvad du overlader den til.
    Men flot at den sutter.
    For en god ordens skyld ville jeg lige få en dyrlæge indover. Jeg kan ikke huske hvilke stoffer den får i de første 10 dage, men jeg tror nok at det har noget med immunforsvar at gøre.
    Nu kan jeg forstå at du har givet den en bamse...... du skal vide at de er uadskillige til døden dem skiller:) Sådan har min søsters kat på 12 år det i hvert fald. :). Så giv den bamsen med smiley

• #24   11. maj 2012 du kan tro at den gerne må få den bamse med sig, det var godt nok en gave til min søn men tror nu nok at han har bamser nok.
    har også snakket med dyrelæge og hun sagde kun at chancen ikke var stor men jeg tror på det.

• #25   11. maj 2012 jeg gør det med et håndklæde og den skider og tisser fint og utrolig meget af sådan en lille en synes jeg hehe

• #26   11. maj 2012 jo tak, ja der er nok at tage fat i . det er ikke meget ro man får

• #27   11. maj 2012 N K. dejligt at hører din "hitte killing" fik en delig afslutning.
    Du skriver det hele så rammende rigtigt.

• #28   16. maj 2012 bare lige en info til alle jer der har fuldt med mit indslag... min egen missemor der havde kuld for snart et år siden har taget den lille missepige til sig og klare det bare så godt ... hun er stadig på flaske og tager godt på...

Kommentér på:
hittekilling

Annonce