{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.363 visninger | Oprettet:

hittekilling? {{forumTopicSubject}}

hej alle

jeg skal have mig en ny killing til min hunkat, da hun går og er ensom, efter min hankats aflivning.

men hvor skal jeg købe killingen henne? jeg købte min hunkat og min afdøde hankat hos kattens værn og det var vi rigtig glade for, da de var steli/kastreret, vaccineret og fået kur og alt det der, og så kostede de kun ca. 800 kr stykket, hvilke jeg syntes er en fin pris (og har intet imod at betale mere end 800).

men så er der en del der har snakket om hittekillinger. hvad er det? og er de vaccineret, fået kur og kastreret i forvejen eller skal jeg selv sørger for det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hittekilling?
  • #1   19. aug 2009 www.hittekilling.dk er en forening der tager sig af nødstedte killinger.. De tager dem ind og flasker dem op og ender dermed med en dejlig social kat..

de bliver passer med orme og loppekur, og når de så er store nok så bliver de vaccineret, neutraliseret og øremærket og så solgt til familier for 1050 kr smiley (De har kostet 800 før, men det var uden øremærket, nu er priserne så sat lidt op)

• #2   20. aug 2009 Hej Mau
    jeg har en hittekilling...ham fandt jeg for 3 uger siden alene i en busk...jeg kunne ikke efterlade ham der,så nu bor han hos mig..Det er ham,der hedder Baby i mine billeder.
    dyrlægen skød ham til,at være 6 uger,så han er vist en rigtig hittemis*SS*

• #3   24. aug 2009 leanette A

nårh hvor synd

men jeg skal have en killing til min hunkat og der er bare så mange steder jeg kan købe fra, men ved ikke hvor det ville være bedst at købe. det skal jo helst være den mest perfekte

• #4   25. aug 2009 Mau og Rex (R.I.P.) . - Når du ser en killing du gerne vil have, så tag ud og besøg den smiley Det er den eneste måde du kn finde ud af om den er perfekt til dig, billeder siger nemlig ikke alt smiley

• #5   3. okt 2009 alle der vil ha' et venskab med en kat, få jer en hittekilling, og du vil opleve et HELT specielt venskab, tro mig jeg har selv prøvet det, min kat, ville KUN være sammen med mig, ingen andre duede kun mig, hun var bange for alt og alle bare ikke mig, fordi hun vidste jeg ikke ville noget ondt, vis min bror, mor eller far kom hvæste hun af dem, og angreb dem. men når jeg kom, skiftede hun lynhurtigt, og var så glad igen.

Kommentér på:
hittekilling?

Annonce