1.363 visninger
|
Oprettet:
hittekilling? {{forumTopicSubject}}
hej alle
jeg skal have mig en ny killing til min hunkat, da hun går og er ensom, efter min hankats aflivning.
men hvor skal jeg købe killingen henne? jeg købte min hunkat og min afdøde hankat hos kattens værn og det var vi rigtig glade for, da de var steli/kastreret, vaccineret og fået kur og alt det der, og så kostede de kun ca. 800 kr stykket, hvilke jeg syntes er en fin pris (og har intet imod at betale mere end 800).
men så er der en del der har snakket om hittekillinger. hvad er det? og er de vaccineret, fået kur og kastreret i forvejen eller skal jeg selv sørger for det?
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
de bliver passer med orme og loppekur, og når de så er store nok så bliver de vaccineret, neutraliseret og øremærket og så solgt til familier for 1050 kr (De har kostet 800 før, men det var uden øremærket, nu er priserne så sat lidt op)
feb 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 3 Svar: 26
jeg har en hittekilling...ham fandt jeg for 3 uger siden alene i en busk...jeg kunne ikke efterlade ham der,så nu bor han hos mig..Det er ham,der hedder Baby i mine billeder.
dyrlægen skød ham til,at være 6 uger,så han er vist en rigtig hittemis*SS*
mar 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 54 Svar: 277
nårh hvor synd
men jeg skal have en killing til min hunkat og der er bare så mange steder jeg kan købe fra, men ved ikke hvor det ville være bedst at købe. det skal jo helst være den mest perfekte
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
jul 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 10 Svar: 72
hittekilling?