{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hittekilling
  • #1   9. sep 2012 Kattens værn, dyrenes beskyttelse, hittekilling.

• #2   9. sep 2012 Jeg vil foreslå DB og KV for hende. Jeg har også nævnt hittekilling for hende, men personligt synes jeg det er en utroligt rodet hjemmeside, desværre.

• #3   9. sep 2012 Enig, men er bare bange for at KV og DB måske sige nej, de har mange killinger og har hørt fra andre at de "kun" tilbyder at tage imod killingerne for at aflive dem, men det kan være i er heldige.
    Hov der er jo også Inges kattehjem..

• #4   9. sep 2012 Jeg foreslår også IK for hende smiley

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
    #5   9. sep 2012 Hvis man synes en hjemmeside ser rodet ud, er det jo ikke ensbetydning med at kattene ikke får det godt der.:-)
    Jeg ville persontlig heller afleverer en hittekilling der end til IK, DB eller KV, på grund af at man ved de er i hænder 24/7 af en god og kærlig familie til de bliver 12 uger og lærer alle de lyde mm. der er i et hjem fra starten af end at de skal sidde i et bur til de er 12 uger eller måske mere, fordi der er så mange katte på internaterne nu. smiley

• #6   9. sep 2012 Janne: Jeg har selv været plejemor for KV så de behøver altså ikke at sidde i et bur til de er 12 uger, der er lige så stor chance for at de kommer til en plejefamilie..

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
    #7   9. sep 2012 Heidi N: Ja det ved jeg, men jeg kan godt lide kattene kommer med det samme til en familie "et hjem med alt hvad de der skal lære af både lyde mm. Men der er desværre nok ikke så store chancer nogen af stederne iøjeblikket, så man må krydse finger for at der er en chance en af stederne. smiley

• #8   9. sep 2012 "Hvis man synes en hjemmeside ser rodet ud, er det jo ikke ensbetydning med at kattene ikke får det godt der"

Det har jeg heller ingen steder skrevet noget om. Men når en hjemmeside er så rodet og uoverskuelig, så fristes man hurtigt til at søge hjælp andetsteds.

• #9   9. sep 2012 Enig Janne..
    Og vil så godt tilføje at der faktisk på hittekillings hjemmeside, som jeg har undersøgt nøje, står at de IKKE skal være første valg, det vil sige de er sidste udvej, når de andre har sagt nej.
    Dette er fra hittekillings hjemmeside: <i>Føler du dig sikker på, at killingerne virkelig er forladte, skal du som udgangspunkt henvende dig til din lokale dyrlæge, kredsformand eller internat, hvis du ikke selv kan påtage dig opgaven. Har de ikke mulighed for at hjælpe dig, tag da kontakt til os. Vi kan være behjælpelig med råd og vejledning.
    Og som en sidste udvej kan vi tage killingerne ind. Vi vil herefter påtage os ansvaret for opflaskning samt videreformidling.
    Det er vigtigt, at vi ikke bruges som første udvej.
    Vi har begrænsede ressourcer, og tager derfor ikke killinger ind over 10 uger.</i> så derfor skal man jo også prøve dyrlæger og internater først ifølge hittekilling selv.

• #10   9. sep 2012 Heidi - igen, jeg har ikke sagt at hittekilling gør noget forkert - jeg vælger blot at droppe at lede og lede og lede efter brugbar information, når det er så uoverskueligt. Der står med garanti rigtig mange gode råd osv., men når det skal tage halve og hele dage at lede efter lige netop det man skal bruge, så nej, så leder jeg andre steder smiley

• #11   9. sep 2012 Nej du må ikke misforstå, jeg er helt enig med dig i at prøve de andre først Fru Segnitz, det var mere til Janne, for at klarlægge hvorfor du gør rigtigt i at vælge det du vælger smiley

• #12   9. sep 2012 Ahhh smiley Ikke så hurtig - det er jo weekend smiley

• #13   9. sep 2012 Hvor er det henne i landet?

• #14   10. sep 2012 Problemet er løst!
    Hun skrev at hun havde set søsterkillingen ca. samme sted, og jeg svarede så, at en mormis sagtens kan efterlade sine killinger i flere timer af gangen - op til 8 timer når killingerne har den alder. Jeg skrev også at hun hellere måtte gå tilbage med killingen, og så i stedet holde øje med om mormissen ikke kom igen smiley

Kommentér på:
Hittekilling

Annonce