{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.153 visninger | Oprettet:

Hunkatte i løbetid {{forumTopicSubject}}

Min kære lille hunkat, Marie, er nu idag kommet i løbetid for 3. gang på halvanden måned. Kan det virkelig passe? Hun er indekat og kommer aldrig ud. De gange hun har været i løbetid for nylig, har hun præsteret at tisse på hunden ting (tæpper, legetøj osv). Er det normalt og hvorfor gør hun det?

Suk.. Er noget fortvivlet.. Håber i kan give mig nogen svar på det hele..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunkatte i løbetid
  • #1   13. mar 2012 Det kan sagtens passe. Det stresser hende sikkert gevaldigt og KAN måske være derfor hun tisser på alt.
    Hvis hun ikke skal bruges til opdræt vil en sterilisering kunne afhjælpe disse problemer, og du vil også få en mere afbalanceret harmonisk kat, der ikke stresses ved disse hormonbomber smiley


  • #4   14. mar 2012 Okay, tak piger. Vi har også på forhånd taget beslutningen om at hun skal steriliseres. Ved i hvorfor hun kommer løbetid igen igen igen så hurtigt?

  • #5   14. mar 2012 Det er fordi hun ikke bliver parret. Får du hende ikke snart neutraliseret ender hun med at være i én lang løbetid.

  • #6   14. mar 2012 Må erklære mig enig med de andre. Katte er ikke som hunde. Hunde kommer i løbetid cirka hver 6. måned men en hunkat kommer i løb til hun bliver parret, så det er en helt normal hunkat du har. Vores hunkat gjorde det samme og hun tissede også alle steder det stoppede da hun blev steriliseret. Hvis du venter for længe med at steriliserer hende kan det blive en vane at tisse alle vegne så skynd dig til dyrlæge.

  • #7   14. mar 2012 Helt enig med de andre.
    Og det er jo lige blevet forår hvilket irkelig sætter skub i sagerne. Så det bliver kun værre, og er bestemt heller ikke rart for hende.


Kommentér på:
Hunkatte i løbetid

Annonce