{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.171 visninger | Oprettet:

Jeg har reddet en kat, nu mangler hun et navn! {{forumTopicSubject}}

Hej kattegalleri!
- I går eftermiddag reddet min kæreste og jeg en lille killing, hun var blevet smidt ud af sin ejer, og var overladt til sig selv! Jeg fandt dette meget forkert, så da jeg hørte hende kalde, så tog jeg hende med mig. Nu ligger hun her og ser sød ud, men hun har intet navn! - kan i hjælpe?

Hun er fra oktober måned ca. Har et rødt og et grå stribet forben, samt en hvid kant om det ene øje, og en sort kant på det andet øje.
Hun er gråstribet, med nogle røde plettet hist og her, og så har hun hvide ben smiley en lille men bestemt dame!

Nogle forslag?? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg har reddet en kat, nu mangler hun et navn!
  • #4   24. feb 2012 ja jeg holder med lotte, tænk om de kunne savne hende.
    det kunne evt. være en misforståelse.

• #6   24. feb 2012 Jeg har snakket med ejerens kone, ejeren er død, og konen kunne ikke magte hende, så hun satte hende på gaden, ihåb om at nogle ville tage hende ind, det gjorder jeg, efter 4 dage ude alene!
    - jeg sætter pris på jeres bekymring, men jeg har skam rent mel i posen, og jeg var bare et godt menneske, der vil hjælpe et dyr.

• #8   24. feb 2012 sikke en kone! føj for dén da!!!
    hun burde dælme have samme tur ud i kulden alene! AD! .. ja undskyld men jeg kan slet ikke have det oven i mit hovede når nogen siger "jeg kan ikke magte" - dét er der simpelthen ikke noget der hedder og så er det da fuldstændig ligegyldig hvad undskyldning man har! man sætter da ved gud ikke bare et levende væsen alene ud i kulden "for så håber jeg nogen tager den til sig" - hold da op hvor bliver jeg GAL over sådan noget!

• #9   24. feb 2012 Vi skal på besøg hos dokter dyr den 1. Ormekur og loppe kur har jeg selv givet hende, da både lopper og orm var synligt.

- det er en rigtig fæl adfærd at gøre sådan mod et dyr, det er ikke dyrets beslutning hvor den skal bo, så hvis man anskaffer sig et dyr, så behandel det som du selv vil behandles, og endda bedre! Dyret frem for en selv!

• #11   24. feb 2012 PRÆCIS marie louise, det er dét jeg mener!
    jeg kan simpelthen blive så rasende over det, nu havde jeg så langt flere dyr, ikke kun katte men alle slags dyr hvis bare manden gav mig lov, for jeg har det med at vil redde dyr hver eneste gang jeg ser de ikke har det godt, jeg betaler til wspa og alle de steder hver måned, selvom det egentlig ikke hjælper at JEG betaler men jeg føler jeg skal være med til det, ellers kunne jeg lukke ALLE dyrene ind i mit hjem! uden at tænke to gange, alle fortjener et værdigt liv så jeg synes simpelthen det er så smukt gjort af dig!

• #12   24. feb 2012 Åh altså smiley sådan en kone ... uanset om hun er i sorg over mandens død og ikke kan magte noget osv. så bliver jeg så edderrasende over at hun bare sætter katten ud på gaden!!!! Nej, det er ikke godt nok, det er grusomt! og jeg synes hun burde meldes.... men nogen straf får man jo ikke for det :-S.... Nå, hun anskaffer næppe heller selv kat, så tja man kan vel ligeså godt lade stå til.

Det vigtigste er dog også, at katten får hjælp. Hvor ER det bare heldigt for den stakkels kat, at du var der, Marie Louise! :-). Tak for at du tager ansvar, hvor den, der egentlig har ansvaret, har svigtet.

• #14   24. feb 2012 ja, det var navnet jeg søgte smiley
    Jeg har overvejet Chili, men det skal passe ind med de to andre jeg har (Musse og Isse) nogen forslag? smiley

• #15   24. feb 2012 Jesper **Det kan ske for os alle**

Forhåbentlig ikke da smiley

Navn? Pas, jeg er ikke god til pigenavne. Men man kunne jo spørge enken, hvad katten hedder.

• #16   24. feb 2012 Miracle smiley

• #17   24. feb 2012 Mikka

• #18   24. feb 2012 Laika smiley

• #19   24. feb 2012 Mina - yassi - mimmi - misse.

• #20   25. feb 2012 Felix - heldig på latin smiley

Kommentér på:
Jeg har reddet en kat, nu mangler hun et navn!

Annonce