1.171 visninger
|
Oprettet:
Jeg har reddet en kat, nu mangler hun et navn! {{forumTopicSubject}}
Hej kattegalleri!
- I går eftermiddag reddet min kæreste og jeg en lille killing, hun var blevet smidt ud af sin ejer, og var overladt til sig selv! Jeg fandt dette meget forkert, så da jeg hørte hende kalde, så tog jeg hende med mig. Nu ligger hun her og ser sød ud, men hun har intet navn! - kan i hjælpe?
Hun er fra oktober måned ca. Har et rødt og et grå stribet forben, samt en hvid kant om det ene øje, og en sort kant på det andet øje.
Hun er gråstribet, med nogle røde plettet hist og her, og så har hun hvide ben en lille men bestemt dame!
Nogle forslag??
okt 2011
Følger: 10 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 35 Svar: 172
det kunne evt. være en misforståelse.
jun 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 15 Svar: 20
- jeg sætter pris på jeres bekymring, men jeg har skam rent mel i posen, og jeg var bare et godt menneske, der vil hjælpe et dyr.
okt 2011
hun burde dælme have samme tur ud i kulden alene! AD! .. ja undskyld men jeg kan slet ikke have det oven i mit hovede når nogen siger "jeg kan ikke magte" - dét er der simpelthen ikke noget der hedder og så er det da fuldstændig ligegyldig hvad undskyldning man har! man sætter da ved gud ikke bare et levende væsen alene ud i kulden "for så håber jeg nogen tager den til sig" - hold da op hvor bliver jeg GAL over sådan noget!
jun 2011
- det er en rigtig fæl adfærd at gøre sådan mod et dyr, det er ikke dyrets beslutning hvor den skal bo, så hvis man anskaffer sig et dyr, så behandel det som du selv vil behandles, og endda bedre! Dyret frem for en selv!
okt 2011
jeg kan simpelthen blive så rasende over det, nu havde jeg så langt flere dyr, ikke kun katte men alle slags dyr hvis bare manden gav mig lov, for jeg har det med at vil redde dyr hver eneste gang jeg ser de ikke har det godt, jeg betaler til wspa og alle de steder hver måned, selvom det egentlig ikke hjælper at JEG betaler men jeg føler jeg skal være med til det, ellers kunne jeg lukke ALLE dyrene ind i mit hjem! uden at tænke to gange, alle fortjener et værdigt liv så jeg synes simpelthen det er så smukt gjort af dig!
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Det vigtigste er dog også, at katten får hjælp. Hvor ER det bare heldigt for den stakkels kat, at du var der, Marie Louise! :-). Tak for at du tager ansvar, hvor den, der egentlig har ansvaret, har svigtet.
jun 2011
Jeg har overvejet Chili, men det skal passe ind med de to andre jeg har (Musse og Isse) nogen forslag?
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Forhåbentlig ikke da
Navn? Pas, jeg er ikke god til pigenavne. Men man kunne jo spørge enken, hvad katten hedder.
okt 2006
Følger: 62 Følgere: 62 Katte: 4 Emner: 21 Svar: 515
okt 2006
jul 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 22 Svar: 124
okt 2006
feb 2012
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 10 Svar: 49
Jeg har reddet en kat, nu mangler hun et navn!