1.049 visninger
|
Oprettet:
Kan jeg tillade mig det?? {{forumTopicSubject}}
Jeg tænkte på om jeg kunne starte med at være sådan en der hjælper når folk f.eks. skal på ferie... Altså starte en lille mini pension...
Jeg har godt nok 4 katte i forvejen, men de er så gode til andre katte....
Jeg har en stor kattegård, med udestue, hvor de også kan ligge og putte... Jeg ville behandle katten som var den min egen, og jeg ville ikke lukke den ind i et lille bur...
Jeg ville ikke tage ret meget for det...
Lyder det som noget folk kunne tænke sig? Eller er det bare helt udelukket??
Hvad synes i??
Hvis i har spørgsmål eller andet går i bare amok
Mvh. Kristina
jun 2011
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 41 Svar: 831
Jamen dejligt du vil det - men personligt ville jeg aldrig benytte mig af tilbuddet
Mine katte skulle ikke et helt nyt sted hen hvor der i forvejen var 4 fremmede katte at skulle forholde sig til
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 50
sep 2011
Følger: 1 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 21 Svar: 751
Jeg er enig med Maria Cecilie
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 18 Svar: 1.347
For det andet så tror jeg ikke at dit privat hjem hvor dyrene som du har i plejer kommer i kontakt med de dyr du selv ejer over holder reglerne .
Jeg kunne også forstille mig at der nogle regler ang. rummene og karantæne.
Personligt ville jeg aldrig sende mine katte ud i pension hvor de ville komme i direkte kontakt med andre katte . Det er stressende nok at skulle i penson , men at de så også skulle forholde sig til andre katte i en kort periode , vil kunne give mere stress . Og stress kan sværge et immuneforsvar .
apr 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 14 Svar: 786
jul 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 8 Emner: 7 Svar: 44
aug 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 863
Men kun med Pjevsen. Han er psyskisk robust og vant til at klare sig blandt andre katte...
Men jeg har heldigvis den allerbedste pasning, nemlig pasning i hjemmet af et tilbedende kattemenneske...
En sød tanke
jul 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 8 Emner: 7 Svar: 44
Kan jeg tillade mig det??