Kan jeg tillade mig det? {{forumTopicSubject}}
Hej KG
Sagen er den at 2 af mine kærestes veninder er gået fra hinanden (lesbisk par) og nu er det så sådan at den ene tar turen til Jylland med katten
Katten er lige pt. ret stresset og har slikket sig hårløs et enkelt sted, være inde kat i de snart 2 år de har haft den.
De har haft en killing sammen med den på et tidspunkt men synes at den omtalte kat blev mærkelig af det.
For at komme HELT til sagens kerne, er det pga. hvor katten bliver flyttet hen nu er det en mindre zoologisk have med hunde, katte og andre dyr hvilket jeg ikke tror er så super godt for ham da han som skrevet før er stresset.
Kan jeg tillade mig at sige noget til min kærestes veninde som flytter med katten eller skal jeg bare vende det "blinde øje" til?
Mvh Morten
dec 2004
Følger: 242 Følgere: 200 Katte: 17 Emner: 69 Svar: 3.125
nov 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 14 Svar: 95
nov 2007
Har jeg også tænkt mig, tænker udelukkende på kattens ve og vel i den her situation
nov 2007
Præcis, derfor jeg spørg om jeg bare ska holde mund og håbe på det bedste for katten eller sige min mening..
Men det er nu rimelig sikkert det er pga. stress den slikker sig hårløs, er hvad dyrelægen har sagt ihvertfald =)
okt 2006
Følger: 12 Følgere: 9 Emner: 56 Svar: 1.547
Kan jeg tillade mig det?