Akut hjælp til dyr ! {{forumTopicSubject}}
Det er ikke mig der er ejer, men jeg hjælper med at spræde, nød råbet. hvis du kan hjælpe hende, så ring endelig til hende!
Dyr og Ejer i nød, Hjælp er AKUT ( Jerslev Jylland )
Idag kom dagen hvor vi måtte sande at vi ikke længere kan få det til og løbe rundt. Og vi er nød til og prioritere og have olie på fyret - Og dermed varme i huset. Vi er derfor nød til og finde nye hjem til en en del af vores heste, vores 3 kæle geder samt vores kæle kaniner.
...
Vi har simpelthen ikke råd til og have dem alle. De som kender mig... ved at dyrene er mit et og alt. Men jeg er nød til og være realistisk. Og jeg er nød til og sørge for at vi og hundene har varme. Det drejer sig om 3 geder, en hun med kid og en han. Alle meget kælne. Samt 7 hun kaniner og 3 han kaniner både franske vædder, dværg kaniner, hermelin osv. Samt 2 shetlænder hopper, en sort på 6 år og en broget på 2 år.
Samt 4 af vores katte, 3 hankatte , hvor af en er rottekat og en hunkat.
...
Dette er et nødråb. Og jeg håber inderligt at nogen har mulighed for at hjælpe.
Jeg har ikke behov for kritik, da siturationen er svær nok i forvejen.
Louise Lentz kontakt nr: 29 84 83 73
maj 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Katte: 10 Emner: 44 Svar: 504
nov 2011
Følger: 17 Følgere: 15 Katte: 5 Emner: 8 Svar: 367
Jeg synes nu i burde rose vedkommende, for at hun "kryber til korset" - erkender sin situation, og søger hjælp, mens der stadig er tid, og dyrerne ikke lider nogen skade!
Der er så mange der bare lader dyrerne sulte ihjel, undlader at passe dem osv....
Jeg kender desværre ikke nogle... og jeg har ikke selv tid, overskud, plads og økonomi til dyrerne!
Held og lykke - flot din veninde har truffet en svær beslutning, der bliver ekstra hård af, at hun samtidig må erkende et hårdt smerteligt nederlag
nov 2011
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
Hvor gamle er de? er de vaccineret?
nov 2011
Følger: 17 Følgere: 15 Katte: 5 Emner: 8 Svar: 367
Akut hjælp til dyr !