{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hopper op på køkkenbord!!!!!
  • #1   30. jan 2012 Prøv og søg herinde på katte på bord , der findes flere 100 tråde om det emne ;-))

• #2   31. jan 2012 Ja mine må heller ikke være på bordene..
    Det har de aldrig måtte - og de er stadig på bordene når jeg ikke ser det smiley

• #3   31. jan 2012 Det er efterhånden træls. Min han væltet alt ned hvis han kan komme til det. Det samme med blomster.

• #4   31. jan 2012 Det er en besværlig alder ;))
    Ikke andet at gøre end at blive ved med det "faste nej" (Jeg sir nu "fy"..)
    Susan plejer at foreslå noget med sølvpapir, som de ikke kan li. Men hvis han springer rundt og vælter alt, lyder det osse som om han har nogle kræfter han ska af med - og klodsede er de jo i killingealderen..
    Har du omdannet dit hjem til en kattejungle ?

• #5   31. jan 2012 Jeg tror ikke at man kan vende katte 100% af med at hoppe på bordet. Jo, når man er hjemme måske, men jeg tror ikke på dem der siger at deres katte aldrig hopper op på køkkenbordet.

Men ja, som Heidi også siger, så er der mange tråde om emnet herinde:o)

• #6   31. jan 2012 Anne - okay. Men tror jeg giver det en gang sølvpapir. smiley
    Når du siger kattejungel, hvad mener du så sådan lidt præcist? For vil også godt finde ud af om han mangler noget når nu han laver alt det balladen smiley

• #7   31. jan 2012 Anja - nej jeg tror heller ikk jeg kan vænne ham helt af med det. Men vil bar gerne ha han kommer lidt af med det. For lig p.t fjerner vi alt der er på bordet. For han leger også med de skarpe knive. Og er så bange for hvis han en dag pludseligt går på komfuret. Så hver gang jeg har brugt det og indtil det bliver koldt bliver han lukket i gangen. Men syntes bar det er synd hvis han ska derud hele tiden. Han er det også om natten indtil videre fordi han laver så meget ballade.

• #8   31. jan 2012 Jeg mener bare, at han skal ha mulighed for at bruge sine ungkattekræfter og sin nysgerrighed - mennesker med indekatte indretter deres lejlighed til en "kattejungle" med stativer og hylder og hvad-ved-jeg....
    Specielt hvis det er en lille lejlighed er det nødvendigt.
    Lejligheden er jo hele deres verden smiley

Nok rigtigt, at du ikke helt ka vænne af med bordene - i hvertfald ikke, når du ikke er hjemme, men lige lyder det som killinge-nysgerrighed og legelyst - og det kan jo være farligt nok med knive o. lign.
    Du må tænke på dem som små børn, der undersøger alt smiley

• #9   31. jan 2012 ....Og som med små børn fjerne det som de kan komme til skade på eller slå i stykker.....

• #10   31. jan 2012 Luk døren til køkkenet.

• #11   31. jan 2012 Vores katte får lov til at gå hvor de vil, vi har ikke de store begrænsninger, og faktisk er de ikke oppe på borderne når der er mad eller når vi laver mad. Og hvis de er ligger de i "deres hjørne" på køkkenbordet og kigger på.
    Jeg tror ikke det hjælpe meget, katte er jo nysgerrige og vil være med i alt, det er da hyggeligt smiley
    Og hvis man bare lader hver at fodre dem med menneske mad, i hvert fald ved bordene i huset, tror jeg ikke problemet kommer så hyppigt smiley
    PS: ville aldrig bruge vand mod mine katte smiley

• #12   31. jan 2012 Præcis hvad jeg ville skrive Marianne *LOL*

Luk døren smiley

Hvis du ikke mener det er løsningen, så accepter at du har valgt katte som dit kæledyr. Fjern det du ikke vil have ødelagt........fjern det der kan skade katten.........vask bordet af før du laver mad smiley

vand på kattene........tjaaa ikke her hos mig, mine katte er så spolerede at de faktisk ville være våde konstant så . Med spolerede mener jeg forkælede og sansynligvis ødelagte for livet.

• #13   31. jan 2012 Herhjemme ville det ikke hælpe at lukke døren, for jeg har køkken og stue ud i et, og har ikke mulighed for at lukke nogen dør.

Måske Line har samme "problem":o)

Jeg har ikke noget problem med at mine går på køkkenbordet. Det "hjælper" mig faktisk, bare til at ryde op i køkkenet hver gang jeg har lavet mad, så jeg har aldrig gryder eller knive ellet noget liggende:-)

Og så er jeg bare blevet vandt til at tørre bordet af inden jeg bruger det, så det generer mig ikke.

• #14   31. jan 2012 anne - ja okay.. på den måde.. men hele huset er nærmest indrettet efter ham for han kommer ikk ud endnu.. venter til han er kastreret.. men han har alt hva han kunne tænke sig som kat nemlig.. min anden kat går da også stadig på bordet når vi ikk er i rummet og hopper ned når vi kommer.. de begge hopper heller ikk på bordet når der er ved at blive lavet mad.. det er efter.. mens vi spiser eller hvis vi bar sidder inde i stuen...

marianne - jeg kan netop ikk lukke døren til køkkenet.. for så vil han sidde og hyle ude i gangen da man ska igennem køkkenet for at komme til stuen.. syntes jeg også er synd hvis han ska sidde derude og kan høre os i stuen når både bobcat og hunden kommer herind..

• #15   31. jan 2012 anja - lig præcis.. smiley

jeg plejer også at sætte direkte i opvaskeren når jeg har brugt ting.. MEN jeg har en MAND, hehe, som til tider kan glemme at sætte det i.. også hvis jeg ikk lig ser det er bette pjok hurtigt deroppe igen.. jeg har også gjort det til vane at tørre bordet af inden jeg begynder.. smiley

• #16   31. jan 2012 Glemte at skrive, at jeg lader gryderne stå på kogepladerne, når jeg laver mad.

Bor alene, så jeg tager bare maden på tallerkenen i køkkenet.

Så brænder de ikke fusserne;o)

• #17   31. jan 2012 rigtigt.. men bor i hus med mand og barn så vi sætter som regel altid gryderne på bordet.. men det at lukke ham i gangen indtil pladerne bliver kolde må vi bar tage med.. smiley

• #18   1. feb 2012 Det er svært det med bordene og indekatte; de vil jo være med til alt, hvad der foregår - naturligt nok smiley
    Man må bare sørge for, at de ikke kommer til skade, og selvfølgelig være meget omhyggelig med hygiejnen; ikke SÅ lækkert hvis de kommer direkte fra skidekassen og op må køkkenbordet for at se, om der sku være en godbid :o)

• #19   1. feb 2012 Dette lyder åndssvagt, men Elvis har lært at gå ned på køkkenstolen når jeg spiser, jeg skal bare løfte en finger og sige: Nej, det er Mors".
    Freddie er tungnem, så hvis der fandtes en løsning for at få ham ned ville det være perfekt. Omvendt, jeg har ikke katte på bordet når jeg laver mad og bordet kan jo tørres af.....................

• #20   1. feb 2012 Lyder ikke spor åndssvagt smiley min madfikserede gamle kat har osse for længst lært at "pegefingeren" betyder, at man skal gå ud af køkkenet, mens maden blir fundet frem...
    Katte kan lære præcis lige så meget som hunde - hvis ellers de gider !!

• #21   1. feb 2012 Jeg tror også de kan lære ligesom hunde. For er bette inde i stuen og vil på stuebordet mens vi sidder der så ska jeg også bar pege på ham og sige nej. Men køkkenbordet er ikk nok med at pege.

• #22   1. feb 2012 Nej - det frister nok lidt mere smiley

• #23   1. feb 2012 Min veninde hørte tilfældigt i radioen om en hund, der ved hjælp af godbider skulle lære forskelligt. Umiddelbart bagefter gjorde katten, som havde siddet og iagtaget, hunden tingene efter.......
    Den ville da osse ha godbidder !!

• #24   1. feb 2012 Hehe ej hvor godt. Det gad man da godt lig ha set. Men okay. Min forældres gammel kat efterlignede også deres hund når den lagde på græsplænen og rullede rundt. Hehe

• #25   1. feb 2012 Ja, det havde været et godt stunt !!

Kommentér på:
hopper op på køkkenbord!!!!!

Annonce