{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
681 visninger | Oprettet:

Han og hunkatte {{forumTopicSubject}}

Hey jeg har to han katte de er ikk kastraet. Jeg skal desværre af med den ene da den ikk kan vende sig til livet som inde kat. Men jeg har så kigget efter en lege ven til den anden der skal blive her for ikk den skal være alene når hans bror få et dejlig hjem. Men jeg har så fået tilbud en hunkat og hun er meget af samme personlighed som zeus som er den kat jeg skal beholde. Og hvis jeg tag hende ind slipper hun for at blive aflivet. Men har lige nogle spørgsmål kan jeg godt tage hende hjem når jeg har to hankatte eller vil de begynde at sloges?
Det er plan at min hankat zeus skal en tur til doktor dyr i februar og ordens ( så vi selvfølglig ikk få killinger ) .

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han og hunkatte
  • #1   16. jan 2012 Jeg kan altså ikke lave være og spørge ?????
    Hvorfor to hankatte der ikke er kastereret ?
    Det stresser en hankat og skulle gå og vente på en hunkat !!!

Jeg tror du vil tror der bliver ballade mellem hankattene. Hvis det er en fatil hunkat. Og er den neutraliceret ?

For ellers tænker jeg hva med Killinger ????

Lene og høgerstedets skovkatte

• #3   16. jan 2012 for at det skulle kunne lykkes så kræver det at kattene er neutraliseret. Der er absolut ingen grund til at udsætte kat/kattene eller sig selv for det stress det giver at være fertil. Du ender med at have 2 katte der duftmarkerer med urin og afføring og en masse uønskede killinger.

• #5   16. jan 2012 Jeg synes sgu det er lidt irreterne at man ikk kan skrive noget på denne her siden uden at blive dømt. Der stå at min hankat den jeg skal beholde skal kastaret i februar den er kun 8mdr og mig og min dyrerlæge har været enig hele vejen om at det godt kunne vente til der. Og den anden hankat jeg har skal jeg af med når jeg har fundet et dejligt hjem til ham da han skal til et sted med mulighed for at være ude kat . Det eneste jeg ville vide det var en god ide og hvor stor chancer der var for de ville sloges jeg ville jo ikke gør noget der skader mine katte.

• #6   16. jan 2012 Louise C

Hvorfor skrive hvis du ikke ønsker et ærligt svar fra hjertet ?

Bare en tanke, For skriver man og spørger til råds, får man jo det svar folk mener er deres rigtige.....

Lene og høgerstedets skovkatte

• #9   16. jan 2012 Jeg vil selvfølig mine katte det bedste og jo hunkatten skal selvfølig og til dyrlægen og ordens det har hele tiden været plan.

Kommentér på:
Han og hunkatte

Annonce