{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.008 visninger | Oprettet:

To hunkatte sammen... {{forumTopicSubject}}

Ja, som overskriften afslører, hvordan er jeres erfaringer med at have to hun katte sammen?
Har hørt en masse steder at det er bedre med en han og en hun.. Hvor meget betyder det?

Håber på en masse gode svar, jeg har nemlig en hunkat, og vil gerne have en mere. Skal bare lige vide om det er bedst med en han eller en hun smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  To hunkatte sammen...
  • #1   13. nov 2009 hvis de er stereliseret er det lige meget ...
    Ellers kan piger godt slås lidt om hirakiet...
    Men en han kat skal jo også kastereres for ikke at strinte og få en masse killinger...
    så vil mene det er lige meget

• #3   13. nov 2009 Jeg har 2 steriliserede hunkatte og de har det super sammen.

• #4   13. nov 2009 Jeg har 3 hunkatte. en mor og en datter og så 1 anden. Som en anden skriver så er de ikke slynveninder men de enes fint. De tager en ordentlig tur engang i mellem hvor de virkelig skændes men som regel er der ingen problemer. De 2 der ikke er i familie sammen de leger også tit sammen.
    Mine er ikke stereliserede. Men planen er at de 2 ældste snart skal.

mvh Pia

• #5   13. nov 2009 vi har 6 hunkatte og de enes fint, selvføldig er der lidt strid fra tid til anden men det er små ting smiley
    de kan jo os blive sure lige som vi kan smiley

• #6   14. nov 2009 Mit indtryk er også, at kattetøserne er ligesom alle mulige andre tøser.. nogle værre bisser fra tid til anden, selvom de dybest set er glade for hinanden.
    Mine er altid helt vild glade for at se hinanden igen, hvis jeg har haft den ene med et sted henne, og de leger rigtig meget sammen i løbet af dagen. Men det er sådan lidt blandet, hvor gode de er til at "ligge i bunke". Nogle gange går det, men andre gange bliver de trætte af hianden og ender i småslåsseri (især fordi de har lidt forskellig holdning til, hvor meget der skal vaskes). Ofte ser jeg, at de blot ligger i nærheden af hinanden uden at ligge direkte sammen.

Kommentér på:
To hunkatte sammen...

Annonce