10. sep 2007 Følger: 21 Følgere: 66 Katte: 20 Emner: 23 Svar: 197
Hvor bliver jeg Harm {{forumTopicSubject}}
Hvis nogen her inde skulle være i tvivl så er mine katte mit halve liv.
Jeg undlader at tage på ferie, pengene bliver brugt på kattemad. dyrlæge, kattesand osv
når vi er på marked med min forretning bor der nogen hos os til at passe dyrne.
For tiden har jeg killinger til salg, Vel at mærke ikke for en hver pris, og ikke til hvem som helst.
Men lige her for 15 min siden kommer det en mail.
( heldig for hende hun ikke ringede )
Her er hva der stod.... Hvis du ikke kan komme af med din killing kan jeg hente den for 1500 kr. jeg er lige glad med stamtavle og vaccine, det går jeg ikke så meget op i HHHMMM
For pokker hvor bliver man gal og ked af det.
Fatter folk ikke af gu har jeg mange katte de katte er mit liv. og ikke jeg siger ikke en ville blive en for meget hos mig.
Tak fordi du gad læse mit indlæg. men måtte bare ud med det
Lene og Høgerstedets skovkatte
jan 2009
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 3 Emner: 18 Svar: 131
Jeg blev tosset.
sep 2007
Følger: 21 Følgere: 66 Katte: 20 Emner: 23 Svar: 197
Lene og Høgerstedets skovkatte
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 14 Katte: 5 Emner: 25 Svar: 463
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.020
For mig er det respektløs for racerne at man gerne vil aftale bastarderne - min bidrage til den race man mener bastarden er - det vil man ikke.
Jo nemmere og billigere man kan komme til ting vidner om både respektløshed og uvidenhed
aug 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 35
men igen folk burde virkelig overveje det en ekstra gang hvis de skriver sådan noget for man kan finde nogen huskatte til den pris (og under self )
men hvis man føler noget specielt for en race (hvilket jeg ved mange gør herinden også mig selv )
så er man også villig til at betale hva den nu engang koster (:
men hey hjælp da denne person på vej så personen måske kan finde noget h*n søger det er langt fra nemt at finde den rigtige kat til ens familie nemlig
sep 2007
Man kan blive fornærmet eller skrive, at det bud der er givet ikker er tilstrækkeligt eller under forventet bud.
Men folk må jo selv bestemme hvad de vil byde.
Kan du ikke lide det der er budt, så Ignorer/slet eller afvis.
Men lad være med at svine potentionelle købere til, da du vil skræmme andre væk..
sep 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 5 Emner: 22 Svar: 94
sep 2007
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
- Jeg gør og omkring 50-70% af tiden får man et prisafslag
(Lille spring fra trådens emne)
sep 2007
Hvorfor tror du at katte er anderledes end alle andre "Salgsdyr"?
sep 2007
Jeg vil godt have lov til at rette mig selv.
Når du avarerer med din kat på din hjemmeside eller andre medier som er ligestillende, så er sin pris fast.
Når du vælger Kattegalleri eller andre medier end dit eget, så er katten til salg som alle andre ting
For mig at se, så gælder de samme regler - uanset om det er Kattegalleri - traktorgallleri - DBA - Gul og gratis...
Du har sat noget til salg offentlig, og derfor så må du affinde dig med offentlige udtalelser...
jul 2009
Følger: 9 Følgere: 9 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 540
sep 2007
Det samme som alle andre der har noget til salg.
Udbud og efterspørgsel.'
Bemærk venligst at jeg ikke er sælger, men en evt. køber
Med mindre jeg handler noget/med nogle aka en forretning eller anden lign side, så vil jeg da altid forsøge at prutte med prisen...
Forhører mig endda i Dyrehandler om rabatter på foder og går pænt fra forretning til forretning for at høre hvor der er billigst.
sep 2007
Følger: 21 Følgere: 66 Katte: 20 Emner: 23 Svar: 197
Det er jeres gætterier !!!!
Næ Jeg svarede faktisk.
Tak for din henvendelse på min killing. Men tilbudet har ingen interesse overhovede..
Dog skrev jeg på KG godt hun ikke ringende, for der var jeg gal.
Jeg vil da også sige at hvis hun ønskede sig en tavleløs kat kunne hun have skrevet på en huskat, dem er der jo masser af i det prisleje.
Og de skal da også have et hjem IKK.
Forøvrigt kunne hun have sat sig ind i via min hjemmeside som vi linker til, der kunne hun se hva jeg har offert af tid på kurser, undersøgelser udstillinger mm.
Så havde hun måske skrevet et andet sted på killing.
Yder mere står der i min ann. kun seriøse henvendelser tak.
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
Jeg har fuld forståelse for at man i øjeblikket bliver harm over en sådan mail. Det ville jeg også blive hvis jeg fik den i dag. Men i går var det ligemeget.
Jeg tror måske at man "prutter" om prisen, fordi det er tydeligt at priserne på de forskellige markeder (brugtmarkeder) er skruet alt for højt op og sælger forventer næsten nypris for noget, der er brugt. Det får så nogen til at mene at man også kan "prutte" om prisen på kattene.
Hvor bliver jeg Harm