{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.122 visninger | Oprettet:

Hvor bliver vandet af?! {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen
Jeg ved godt at jeg ikke er så gammel endnu (kun 21 uger) men jeg kan altså ikke forstå det her...
Når mine mennesker har trukket ud i toilettet så forsvinder vandet og der kommer noget nyt i, men hvor bliver vandet af?
Er der nogen der kan hjælpe mig?
Hilsen en meget forvirret Niko smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor bliver vandet af?!
  • #2   7. dec 2012 Otto* jeg har kigget efter hver dag i en uges tid nu men jeg kan altså ikke finde ud af det smiley

Pedro* ja der er vand i men har ikke set nogen fisk endnu smiley
    Jeg vil hellere ligge i vinduet oven på mors fyrfads stager, jeg prøver at få hende til at forstå at det altså er farlig med sådan noget ild, men hun er ikke ret nem at opdrage smiley

• #4   7. dec 2012 kender slet ikke det der vand der falder ned fra himlen.... det er så snyd, de store katte må komme ud men næh nej ikke lille mig og der ser ellers så spændende ud derude, specielt med alt det der hvide noget....
    Min mor siger jeg først må komme ud når det bliver forår smiley det er noget med at der er for koldt for mig nu men jeg er altså en rigtig hankat ikke en pivskid smiley

• #5   7. dec 2012 Hej Drenge, jeg hedder Dumbo og jeg har altså luret hvordan det der toilet virker. Man skal bare hoppe op på mors skød mens hun sidder der, og så gå op bag hendes skuldre og stille sig på den knap der er i midten, så siger det en sjov lyd, og det gør mor også når hun bliver helt våd bagpå. Så jeg har tænkt mig frem til at det der tilsynelandende sker, er at vandet hopper op og sætter sig fast på menneskernes numser når det forsvinder..så der har du dit svar smiley

• #6   7. dec 2012 Hej

Jeg har også undret mig meget over det der vand i toilettet, det ser så spændende ud når der fosser en masse vand rundt dernede, og så pludselig er det hele væk, det er nu noget underligt noget og min moa siger jeg er lidt dum og at jeg snart måtte have lært at det ikke er særligt intressant, bare fordi jeg snart er 6 år, men jeg forstår det jo stadig ikke, for hvor bliver det dog af???
    Men jeg er snart træt af at fundere over det så det er ikke så tit mere at jeg kigger efter for jeg tror ikke jeg finder ud af det og min mor er ikke særligt meddelsom på det punkt smiley

Hilsen Tøsen smiley

• #7   7. dec 2012 Dumbo* det kan da godt være at noget af vandet gør det men jeg kan jo se at det meste bare bliver væk og så kommer der noget nyt... meget mærkeligt...

Tøsen* puha.. hvis du er 6 år og stadig ikke har fundet ud af det så er det nok ikke noget jeg skal tænke så meget mere over smiley men det ser sjovt og spændende ud, så tror jeg bliver ved med at kigge lidt endnu.. smiley

Jule hilsen fra Niko

• #8   7. dec 2012 smiley Niko nej jeg tror ikke det er noget man skal bryde sin kattehjerne med, men blot se på det som ren underholdning, det er i hvert fald det jeg gør når jeg ser på det, dog kan jeg ikke lade være med at fundere over hvor det bliver af.. smiley
    Jeg kan dog advare dig mod at miste balancen når man står på kanten af brættet, for hvis man falder ned mod vandet så bliver man altså våd og det er rigtig ubehageligt :(, så jeg balancere ikke mere, jeg står på gulvet med bagpoterne og hopper kun op med forpoterne... (sådan som du gør på billedet)

Jule hils fra Tøsen

• #9   7. dec 2012 Tøsen* Det har min "onkel" Romeo fortalt mig.. han siger at han har prøvet det og ikke nok med at man bliver våd men det kan også være svært at komme op derfra igen smiley derfor bliver jeg stående på gulvet smiley

• #10   7. dec 2012 Klog beslutning Niko, min moar var dog så sød at hjælpe mig op meget hurtigt da jeg faldt i, det er nu rart med en moar der altid vil mig det bedste smiley

Det er nu godt du har sådan en onkel, der kan give dig nogle fif. smiley

• #11   7. dec 2012 min onkel er den bedste i hele verden smiley han gider altid lege med mig, selv om han sommetider bider lidt hårdt smiley men så skælder mor ham oz ud smiley (nogen gange piver jeg lidt baare for hun skal skænde på ham, hi hi) smiley

• #12   7. dec 2012 Hej Niko ..

Da jeg var lille røg jeg altså ned i det der vand ! Øv det var ikke sjovt !
    Jeg fandt for nogle måneder siden ud af, at man kan hoppe op bagved, og stå på knappen så der kommer en høj lyd og så løber jeg hurtigt min vej - mine mødre kunne ikke forstå hvorfor det nogle gange trak ud selv - 'spøger det mon' sagde de, indtil de tog mig på fersk gerning,, de sys jeg er så fræk og sød :).

Hvor det bliver af ved jeg ikke, da mine mødre altid lukker brættet (efter jeg faldt i som lille) og alle gæsterne får streng besked på at lukke efter sig, for tænk hvis min ballade nye lille søster Gaia faldt i og ikke kan komme op selv..
    Bla bla bla tænker jeg, jeg vil jo gerne se imens jeg trykker !? smiley
    Jule hilsner Sluggi

• #13   7. dec 2012 hmm.. kan høre at jeg skal opdrage lidt på min mor.. hendes toilet har ingen knap man skal trykke på, det har en man skal rykke i smiley så kan jeg jo ikke selv få vandet til at blive væk smiley øv øv

• #14   7. dec 2012 Frigg:
    Tjah, jeg ved det ikke helt. Det er fint nok at drikke af, men jeg kan absolut ikke anbefale at hoppe ned i det..! Jeg har prøvet et par gange, og det er - ikke - rart. Så lige meget hvor spændende det er, så hop ikke i!

• #15   7. dec 2012 Jeg tror stadig at det er lige som et bad, for jeg prøver da altid at hoppe ned efter det!
    Men min mor giver mig ikke lov! Så snyd!

Men så er det godt at det sner ind af vinduerne for tiden når de er åbne!! Det nemlig dejligt med koldt vand i hovedet, ellers må jeg jo bare dyppe hele hovedet ned i vandskålen, eller håbe på at mor tænder vandhanen for mig lidt oftere !

Hilsen en meget nysgerrig Mille (:

• #17   7. dec 2012 ØV Mille, du har et åben vindue smiley er det meget koldt det der sne??

Shadow* øv hvor har du en kedelig mor... det er ellers så sjovt at kigge ned i toilettet når alt vandet forsvinder....

PS: kunne ikke leve uden møzzer og kram!

• #18   7. dec 2012 Nej det er faktisk dejligt rart!!
    Kan sidde længe og få sneen i hovedet , så bliver jeg også heeeelt ren (:

Kunne heller ikke leve uden kys og kram - min mor er lige kommet hjem fra arbejde, og lige nu sidder jeg hos hende - jeg har sådan savnet hende, så hun skal selvfølgelig nusse mig nu!

Far kommer også snart hjem, og så skal mor lave sandwich, så er jeg sikker på at mor giver mig noget kylling!!

• #19   8. dec 2012 Leonard :

Moar har altid toiletbrættet nede , så jeg ved ikke hvad i snakker om ? smiley
    Men har i hørt når vandet suser ned i ristet ? Jeg ved ikke helt hvad og hvorfor , men hver gang det regner inde på badevær. ( og mor står og danser med noget underligt hvidt noget i håret ) kan man høre vandet under gulvet ...
    Det synes jeg er meget spændene ! smiley

• #20   8. dec 2012 Leonard, det finder jeg ikke synderligt spændende, men det er nok fordi jeg er så gammel, men jeg syntes det er meget underholdende at sidde og kigge på alt det vand der fosser ned over min mor når hun står i det hun vist kalder bad, der er glas mellem mig og hende så jeg bliver ikke våd, dog syntes hun det er meget sjovt at skulle røre mig med våde hænder, det finder jeg ikke sjovt smiley
    Når hun så er færdig derinde så får jeg lige lov til at gå en runde uden at der kommer vand ned fra loftet, det er nu lidt noget spøjst noget, syntes jeg, for hvor blev det nu af??? Jeg har ikke noget imod at der ikke kommer vand ned når jeg er der, for jeg bryder mig ikke om at blive våd, men syntes det er lidt mærkeligt at det bare pludeselig stopper smiley

Hilsen Tøsen

• #21   8. dec 2012 Kela: Det skal i slet ikke spekulere i.. Vandet der er i WCét skal bare drikkes og så skal man lege med det der kommer ud af vandhanen.. Det andet er aaaaaaaalt for besværligt at beskæftige sig med, men det lærer i vel også en dag..

Aslan: Jeg har set at der som regel løber noget under en af ristene i badeværelset umiddelbart efter at det forsvinder fra toilettet og de tænder det i vandhanen.. Jeg har holdt rigtig meget øje med det, men det løber ned i et hul og jeg må ikke prøve at grave risten op så jeg kan undersøge det !! smiley

Kommentér på:
Hvor bliver vandet af?!

Annonce