{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
902 visninger | Oprettet:

simon k
simon k
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Hvilket stof er jeres sofaer lavet af ?? :-) {{forumTopicSubject}}

Godaften Kattegalleri, Min kone og jeg skal ud og have ny sofa, da vores katte har været lidt hårde ved dem vi har nu smiley mit spørgmål er om der er noget stof der virkelig er godt mod kattepoter ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af kædelås 500 kr.
  • Fiks af strøm på badeværelset 600 kr.
  • Ophængning af spejl + afmontering af hylder 1.299 kr.
  • Rengøring af køkken 500 kr.
  • Udskiftning af ventilator i badeværelse. Nuværende defekt. Virker ikke mere. 1.400 kr.
  • Opsætning af gardinskinne 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilket stof er jeres sofaer lavet af ?? :-)
  • #1   30. dec 2011 Sæt dobbelt klæbende tape på smiley Det har hjulpet hos os, vores to årige kat, har lige lært at hun ikke skal krasse i sofaen, fordi hun "hang fast" det sad på i to uger, og nu rør hun den ikke mere smiley Så det er værd at prøve!

• simon k
    simon k Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   30. dec 2011 Hmm okay smiley satte i dobbelt klæbende tape på hele sofaen ??? smiley der er ikke kun fordi de kratter negle, det er også bare når de hopper op eller leget ta fat smiley

• #3   30. dec 2011 Nej, de steder hvor de krsser. F.eks ved armlænet, dt krassede min. smiley De steder hvor de krasser, der sætter du det, og jeg vil (næsten) love at det fungere! smiley Hvad angår ta' fat osv, det har jeg ingen "kur" imod.

• #5   30. dec 2011 Det var da så lidt smiley

• #8   30. dec 2011 Jeg har læder og har haft dem i 8 år. Der er meget meget få ridser, selv om jeg har en meget aktiv race. Men lad være med at købe billigt læder, det holder ikke.

• #9   31. dec 2011 Vi har en i kunstlæder, grimme ridser har den fået de sidste 2 år, men ikke så slemt.. Før vi nu her har et kuld killinger, og deres mor indenfor den sidste uge har fået den mega trælse vane at hvæsse kløerne i det ene armlæn.. Grrr!! Dobbeltklæbende tapé skal så meget afprøves! Tak for tippet :o)
    (og i ægte læder set skrammer jo så meget mindre)

Så har vi en i mikrofiber sofa. INGEN skrammer overhovedet, og kattehårene sætter sig heller ikke. Kæmpe minus og grunden til at vi ikke skal have en igen, er at den bliver så hurtigt slidt/grim at se på. Det kommer lidt til at ligne mørkt russkind/læder (den er lysebrun), der hvor jeg sidder meget, især armlænet.. Meget lidt kønt..

Næste gang vælger vi nok ægte læder, eller noget stof af en art, hvor det kan tages af og vaskes.. (Sofaerne er købt som studerende, derfor kunstigt læder)

• #10   31. dec 2011 Jeg har sorte lædermøbler.
    Trevlede og plettede stofmøbler er ikke pæne og ser slidte ud, mens lædermøbler får patina.
    Evt. ridser kan lukkes med læderfedt. Det kan man ikke på kunstlæder, der for øvrigt også er kolde og klamme at sidde i.

Desuden kan man tørre syltetøj og andet "spild" af på sort læder, uden det pletter.

• #12   31. dec 2011 Jeg har ektop mener jeg den hedder fra ikea, det er fordi du kan hive alt og det er alt betræk af og vaske det.. bliver det slidt køber man bare nyt betræk, det hvide sæt er ikk så dyrt og det kan man jo farve hvis man har lyst.. Ligger et tæppe de steder de ligger mest og ja så har jeg mindstet kattehårende så meget jeg kan..

• #13   31. dec 2011 mine kradser i læder og bomuldsstof..... læderet er dog det der hurtigst bliver grimt her i huset, så vil fremover holde mig langt fra det og afprøve forskelligt dtof og se om noget er bedre end andet

Kommentér på:
Hvilket stof er jeres sofaer lavet af ?? :-)

Annonce