{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
534 visninger | Oprettet:

Forkælet! :o) {{forumTopicSubject}}

Ja Skulle lige forbi dyrlægen i går for at købe Shivas Feliway! Host host, kom derfra med 2 styk langhåret legetøjsmus, 4 forskellige slags godbidder, noget fint dåsemad, en stang med fjer og gavebåndsagtigt noget og sidst men ikke mindst en Feliway til hunde, hvilket jeg først opdagede da jeg om hjem - så den skulle lige tilbage og byttes! smiley

Wups wups! Men men de små søde dyr skal da forkæles en gang i mellem! he he!

Og nu vi snakker forkælelse, må jeg da sige at jeg selv bliver forkælet i dag, for havde fødselsdag den 6 marts, hvor jeg kom hjem til boller, kakao og kage! Mums! Men det skal jeg også have i dag, da min søster og hendes kæreste lige kommer forbi! Hi hi og så skal jeg hejm til min far den 24, hvor der også skal holdes fødselsdag! smiley Skønt!

Bliver jeres misser ikke også forkælet en gang i mellem, måske lidt for tit og meget?? Og hvad giver i af gode sager?? :o)

Fortsat god dag! :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forkælet! :o)
  • #1   15. mar 2006 Ja det er bare det bedste at forkæle dem! De elsker det jo! Og den der stang med fjer er bare et hit! Men den skal pakkes væk når de er alene, for Mille æder den sq! He he!

Mine får også altid rester fra aftensmad, hvis det er kød! Så det er jo faktisk også stort set hver dag! :o)

• #2   15. mar 2006 Hubert er enormt kræsen med hvad han spiser udover hans tørkost, men kylling er altid godt og så er han hel vild med gærtabletter med tranebær, mums=)

• #3   15. mar 2006 Hey! Det var sq da en god ide! Det må jeg huske! :o) For jeg kan sq ikke få dem tila t side stille! Især ikke Mille, for hun vil hen til kameraret!

• #4   15. mar 2006 mig og min mor skal helst gå langt uden om dyrhandlere ellers kommer vi hjem med en helt masse.. vi kan ik tåle at se hylder med katte ting *Gg* men det nyder felix.. lige pt er hans yndlings legetøj nogle kugler min mors gamle tante har strikket.. er lange hår der stritter ud i en bold... han elsker dem og kan få flere timer til at gå.. men ja felix blir nok lidt for forkælet.. har endda giver 300 kr for at få diagnosen skrup forkælet af en fremmed dyrlæge.. ups.. vi troede der var noget galt med ham da han hele tiden hylede.. men var fordi han ville snakkes med hele tiden *Gg*

• #5   15. mar 2006 Feliway er det den spray man sprøjter med hvis ens katte tisser?

Channie pas nu på når du skal bytte din hunde feliway at du ikke kommer hjem med endnu mere til de små kære kræ!

• #6   15. mar 2006 He he ja... ej købte ikke mere, kun noget til kaninen, da jeg havde glemt ham! Og Feliway er også til hvis katte tisser. De ting jeg kan huske den hjælper på er: Nedsat æde og lege lyst, hvis de tisser forkerte steder, hvis man flytter eller flytter rundt, tager i sommerbolig, stress i det hele taget, modtagelse af andre dyr i huset, ved dyrelægebesøg og efter hjemkomst og så kan jeg ikke huske om der er mere..

• #7   16. mar 2006 He he de små forkælede dyr...

Kommentér på:
Forkælet! :o)

Annonce