JULEGAVE - Venter Killinger {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Vil da bare lige fortælle, at jeg i går var til doktor dyr for at vaccinere Diva - det er godt nok kun ½ år siden hun fik den sidste udvidede vaccine, men jeg gør det altid ca. 3 uger før fødslen, netop for at dække livmoderen godt ind og derved give killingerne lidt extra modstandskraft den første tid :o)
I den forbindelse fik vi hende også ultralydsscannet - og dyrlægen sagde det var nogle store killinger, så første parring må have givet pote, og jeg kunne godt regne med fødsel lidt før - han regede udfra dag. 47, da man kunne se rygsøjler og liv :o) :o)
Spændende oplevelse - så bliver det helt virkeligt og man får sug i mavsen
Dyrlægen sagde, at der min. er 4 i mavsen og han gætter på 5, netop fordi han kunne se liv helt nede fra blæren og helt op :))
SÅååeee.. Det bliver super spændende og I kan tro misserne bliver forkælet i det lille hjem - vi glæder os sådan til julekillinger og til at få liv og charme fra de kære små Fødekassen er klar, så Diva kan vænne sig til den og den er blevet flittigt brugt - selv af Jaguar.
De hygger gør de
Lige lidt glædesspredning fra en meget glad missemor - kommende missemormor *SS*
Ha' en skøn november dag.
nov 2006
Følger: 12 Følgere: 8 Emner: 88 Svar: 1.297
Men har hun ikke lige haft et kuld ?
jan 2006
Følger: 63 Følgere: 59 Katte: 3 Emner: 49 Svar: 228
Og hun var 100 % klar - hun har aldrig været så fantastisk som efterfølgende.
Du kan evt. se lidt om det spg. i denne tidligere tråd
http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=30422
Så jeg er glaaaad!!
okt 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 40 Svar: 210
har lige givet begge dine misser en høj for de er da godt nok lækre og de kan da ikke få andet end lækre killinger....
er hel vild for at få en norsk skovkat...
okt 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 40 Svar: 210
JULEGAVE - Venter Killinger