Hedensted udstillingen ;o) {{forumTopicSubject}}
Lige en lille update fra Hedensted fra min side.
Jeg havde en super travl, men tilsvarende rigtig GOD udstilling ;o))
Jeg havde 6 katte med (Diva, Jaguar og mine 4 vidunderlige killinger).
Jaguar har ofret alt for de dejlige killinger - både tid, leg, mad (selv livretter, som han bare har gået til side og ladet de små tage for sig).
Han har opdraget, puttet, slikket, passet på osv.
Derfor har han tabt sig og aldrig været i dårligere udstillings kondition - MEN.. Han har det godt og elsker at have killingerne omkring/ovepå/hos sig - det er jo vigtigst!
Derfor forventede jeg ingenting fra hans side - det vigtigste med udstillingen var at give killingerne en god oplevelse og tryg med mor og far ved deres side.
Diva har holdt et års pause og lige født, så regnede heller ikke med noget her.
Jaguar startede - trods konditionen - at vinde CAC, han skulle op igen til BIV. Dælme om han ikke her vandt og slog selv IC'er.. JUBII!! Dommeren var helt forelsket i ham, kunne godt se han var lidt tynd nu, men han havde så mange kvaliteter mente hun.
Til NOM blev han slået af en prægtig MCO - men var med i kampen til det sidste - mod al forventning. Ihh, hvor var jeg stolt - og Jaguar fik en flot BIV medalje om halsen
Diva skulle dyste i IC klassen - her fik hun sit CAGCIB uden tvivl. Der var desværre ikke nok til BIV, men hun skulle videre til NOM. Her vandt hun dælme også og skulle nu på scenen.. Spørg lige om jeg var stolt efter 1 års pause og blot 3 mdr. efter fødslen!!! ;o))
Callisto slog bror Titan - begge blev rost til skyerne med store forventninger om fremtiden! Callisto skulle til NOM, hvor en MCO på næsten 6 mdr. vandt over ham - han var nr. 2 og dommeren var HELT SOLGT! Han mente han var utrolig lovende.
Rhea kom rigtig langt og med den mest fornemme udtalelse. Stor killing - TOPkilling, som havde alle kvaliteter - hun ville komme rigtig langt og med det mest yndige look, der virkelig sagde POW! Det var store killinger, der i den store gr. 4 slog hende og brormand Triton. Men alt i alt fik killingerne en dejlig oplevelse, fik meget ros for standard, temperament, størrelse og LOOK! Især profilerne blev fremhævet også.
Killingerne blev især forkælet af de mange folk, som kom forbi burene med rosende ord og søde blikke ;o)
En stolt missemor fra Herning med en ordentlig stak af fremragende udtalelser og ROS!
jan 2006
Følger: 44 Følgere: 43 Katte: 4 Emner: 5 Svar: 353
Har du fundet nogle gode hjem til dine killinger?? Skal du selv beholde nogen af dem??
Held og lykke med det hele frem over, men er sikker på at det hele nok skal gå super godt for dig, for det er så tydeligt at høre, at du har et kæmpe hjerte til dine missere og vil gøre alt for at de har det godt...smiler.
dec 2006
Følger: 26 Følgere: 22 Katte: 9 Emner: 21 Svar: 128
Jeg selv fik også gode resultater - Mulle blev EC og Nelle blev GIC :).
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.280
og tillykke med de superflotte resultater
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.311
Og at Jaguar fik både cac og biv også, rigtig flot. Og lidt specielt at se når man nu selv "kender" katten og er vild med ham og Diva :oD
Hedensted udstillingen ;o)