1.290 visninger
|
Oprettet:
Brug for et godt råd {{forumTopicSubject}}
jeg er lidt i vildrede..
Jeg overtog en dejlig 3 årig Maine coon pige for 7-8 mdr siden..
Hun har altid været indekat men jeg synes det virker som om hun har en stor lyst/træng til og komme ud..?
Kan en kat der altid har været inde godt ha en stor lyst til og komme ud?
Jeg er lidt i tvivl om jeg skal finde et hjem til hende hvor hun har mulighed for og komme ud?
sep 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 5 Svar: 43
Ja det er da et dilemma du er havnet i. For som jeg forstår det, så har du ikke mulighed for at lade katten komme ud der hvor du bor. Og hvis din følelse er rigtig og hun ikke længere er tilfreds med at være indekat, så skal du finde et nyt hjem til hende.
Er det rigtig forstået ?
Hmm, det er svært, for man vil jo bare de dyr deres bedste. Men du kender hende bedst og kan se hvis hun er begyndt at ændre adfærd. Så kun du kan tage den rette beslutning for hende
Mvh Gitte
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
nov 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 163
nov 2011
Følger: 17 Følgere: 15 Katte: 5 Emner: 8 Svar: 367
jun 2011
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 99
Grunden til jeg har en fornemmelse af hun har lyst til og komme ud,er fordi hun tit søger til vinduerne så snart de står på klem og når hun ikke har mulighed for og side ved et vindue på klem så virker hun så rastløs.. Hun går rundt og mijaver og hopper op til vinduerne og det kan hun gøre længe inden hun ligesom acceptere at der er lukket.. men så snart de er åbnet så er hun der med det samme..
Hendes mijaven skyldes ikke løbetid da hun er på p-piller og hun gjorde det samme da hun var drægtig.. Jeg ved ikke... Jeg har bare en fornemmelse af hun gerne vil ud... Måske er hun en kat som ikke egner sig til og være inde?? Der er desværre ikke mulighed for det her):
Brug for et godt råd