{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.290 visninger | Oprettet:

tania h
tania h
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 99

Brug for et godt råd {{forumTopicSubject}}

jeg er lidt i vildrede..
Jeg overtog en dejlig 3 årig Maine coon pige for 7-8 mdr siden..
Hun har altid været indekat men jeg synes det virker som om hun har en stor lyst/træng til og komme ud..?
Kan en kat der altid har været inde godt ha en stor lyst til og komme ud?
Jeg er lidt i tvivl om jeg skal finde et hjem til hende hvor hun har mulighed for og komme ud?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brug for et godt råd
  • #4   15. dec 2011
    Ja det er da et dilemma du er havnet i. For som jeg forstår det, så har du ikke mulighed for at lade katten komme ud der hvor du bor. Og hvis din følelse er rigtig og hun ikke længere er tilfreds med at være indekat, så skal du finde et nyt hjem til hende.

Er det rigtig forstået ?

Hmm, det er svært, for man vil jo bare de dyr deres bedste. Men du kender hende bedst og kan se hvis hun er begyndt at ændre adfærd. Så kun du kan tage den rette beslutning for hende smiley

Mvh Gitte

• #5   15. dec 2011 Enig med Lotte.

• #6   15. dec 2011 selvfølgelig ved katten ikke hvad der er udenfor hvis den ikke har været ude. det svarer til at et barn ikke ved hvad slik er før det smager på det, og dermed ikke går glip af noget. altså man kan selvfølgelig tale om instinkter, men, nej. har katten ikke været ude, ved den ikke hvad der er derude, udover den kan se potentielle jagtemner igennem vinduet. men har katten først været stukket af, er det jo en anden sag smiley

• #8   16. dec 2011 Undskyld.... men hvorfor er mit indlæg slettet???

• tania h
    tania h Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Emner: 25 Svar: 99
    #9   16. dec 2011 Tak for jeres svar(:
    Grunden til jeg har en fornemmelse af hun har lyst til og komme ud,er fordi hun tit søger til vinduerne så snart de står på klem og når hun ikke har mulighed for og side ved et vindue på klem så virker hun så rastløs.. Hun går rundt og mijaver og hopper op til vinduerne og det kan hun gøre længe inden hun ligesom acceptere at der er lukket.. men så snart de er åbnet så er hun der med det samme..
    Hendes mijaven skyldes ikke løbetid da hun er på p-piller og hun gjorde det samme da hun var drægtig.. Jeg ved ikke... Jeg har bare en fornemmelse af hun gerne vil ud... Måske er hun en kat som ikke egner sig til og være inde?? Der er desværre ikke mulighed for det her):

Kommentér på:
Brug for et godt råd

Annonce