10. maj 2007 Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 108 Svar: 653
ny hund- gode råd? {{forumTopicSubject}}
Puha, det er godt nok laaaang tid siden jeg har været herinde! Men når der ingen problemer er med katterne, så er der jo ingen grund til at være herinde
Det her emne har sikkert været oppe maaaange gange før, men sagen er den at mig ig kæresten skal have en lille hundehvalp om to uger.
Vi trænger til forandring, vi kan ikke få børn, så nu vil vi gerne havde et lyspunkt mere i vores liv, udover vores tre misser.
Vores katte er alle tre sky overfor fremmede, og vil kun kæles af mig og kæresten.
Har I nogle gode råd til hvordan vi skal gøre når hunden kommer? Hunden skal bo ovenpå i vores ekstra rum når vi ikke er hjemme, så kattene har stuen, køkkenet og deres madskål i fred...
Jer der har prøvet at få hundehvalp ind til kattene: Hvor lang tid gik der til de ku være i rum sammen??
jan 2010
Følger: 13 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 27 Svar: 1.081
dec 2005
Følger: 14 Følgere: 14 Katte: 5 Emner: 11 Svar: 221
dec 2005
Følger: 14 Følgere: 14 Katte: 5 Emner: 11 Svar: 221
(link fjernet)
maj 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 108 Svar: 653
Susan: Ej hvor smart, det lyder virkelig som en go ide! det sku vi lige ha vidst inden vi tog ud for at se hvalpe, der er 1½ times kørsel ude til ham! Øv! Ellers skide go ide!
sep 2011
Følger: 1 Emner: 27 Svar: 113
Så det skal nok gå, hvis man bare giver det tid og lader katten gå sine egne veje.
ny hund- gode råd?