VILDT dejlig kat, men hvad skal jeg gøre? {{forumTopicSubject}}
Har her de sidste par uger fået mig en lille veninde, jeg møder dagligt hver eneste morgen klokken 6.00 når jeg skal ned på stationen. Jeg mødte hende første gang her for en små 4 ugers tid siden. Jeg var på vej ned til stationen, og hørte så en kat sige miauv bag mig. Miauv miauv miauv miav, hele tiden og uafbrudt. Jeg vendte mig så om for at se hvad det var, og så denne lille, skønne pigemis der gik mig lige i hælene og fulgte efter mig. Jeg kunne ikke lade være med at grine af hende, og satte mig så ned og kælede hende lidt. Det kunne hun så bestemt godt lide! SÆRDELES GODT!! Jeg gik så videre, og hun satte sig bare og kiggede efter mig mens jeg forsvandt.
Siden hen, og faktisk talt hver eneste morgen møder jeg hende. Hun er NOGET af det dejligste lille dyr man kan møde, SIMPELTHEN så skøn!!! Men jeg er altså lidt bekymret for hende også. Jeg ved ikke om hun gør det med andre, men hun render sgu efter mig hver eneste morgen indtil jeg stopper op, sætter mig ned på hug og giver hende en lille kæl.
Her i morges for eksempel der skulle jeg jo også af sted. Der fulgte hun så ikke efter mig, selv om jeg havde ventet det. Lige pludseligt, hører jeg det velkendte miauv. Miauv, miauv, miauv, miauv. Jeg kiggede rundt, men kunne ikke hitte ud af hvor det kome fra, men jeg kunne godt høre hende. Jeg fandt så ud af hvor det kom fra, i det hun baskede mig blødt oveni hovedet med sin lille pote, ligesom for at sige "Jeg ER HER!". Jeg grinte af hende som jeg plejer, og rakte min hånd op og gav hende et lille kærligt kæl, og så kravler hun ned fra plankeværket og ned og sidde i mine arme.
Hun ER SÅ SØD!!! Jeg er SMASK forelsket i den lille kat! Men jeg bryder mig ærligt talt ikke SÅÅÅ meget om at hun følger efter mig om morgenen, for jeg er bange for ikke at se hende og så få hende ført et ukendt sted hen uden jeg ved af det. Jeg ved jo så hun er der og hun er i nærheden når jeg går ned til stationen om morgenen, så jeg holder da øje med hende, så hun kan få sin kæl som hun forventer. (Hun følger efter indtil hun har fået den, fjollede kræ.)
Jeg ved sgu ikke helt om jeg skal tage hende, og prøve og finde ud af hvem der ejer hende, så jeg kan få dem fortalt at hun altså er en lille kærlig, forfølgerske overfor fremmede mennesker, eller om jeg bare skal lade hende rende og fortsat give hende hendes morgenkæl som hun er så ivrig efter.
Jeg har været inde og kigge på diverse efterlysningssider, og hun er ikke efterlyst nogle vegne ser det ud til.
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.146
Hvis ellers hun ser ud til at have det godt og har sul nok på kroppen, så bor hun sikkert lige rundt om hjørnet
sep 2010
Følger: 10 Følgere: 7 Katte: 5 Emner: 103 Svar: 379
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.146
Så bor hun jo nok i området og har en familie der ville bekymre sig hvis du tog hende med dig
Du kunne evt. tage et billede af hende i stedet og printe ud og så forhøre dig i området om nogen kender til missepigen, og hvis du finder ejeren så kan du jo fortælle dem hvad der foregår
jun 2010
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 48
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
Prøv som foreslået at finde ud af, hvor hun bor.
VILDT dejlig kat, men hvad skal jeg gøre?