{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.840 visninger | Oprettet:

Kastreret kat {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har fået hubert hjem fra dyrlægen. Jeg fik en skærm med som jeg skulle bruge hvis han begyndte at klø i såret. Han er begyndt at slikke sig for neden. Skal jeg give ham skærmen på? Har læst mig frem til at den kan stresse katten og han er en smule omtumlet i forvejen. Nogle råd? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kastreret kat
  • #2   24. nov 2011 Jeg fik også sådan en skærm. Har så bagefter hørt at det er der ikke mange dyrlæger der gør mere, at der er noget smartere.
    Vores havde den på i en time og så havde han fattet det.

• #3   24. nov 2011 Jeg har ALDRIG brugt krave til hverken hun- eller hankatte efter neutralisering og har ikke oplevet problemer.

• #4   24. nov 2011 NEJ brug aldrig den skærm, det er simpelthen synd for katten. Hold bare øje med såret. Der sker ikke noget ved at han slikker lidt. Min vildmis er lige kommett, nykastreret og uden skærm, den vasker det allerede uden der sker noget.

• #5   24. nov 2011 Har aldrig haft problemer med hankattene..
    De har lige slikket lidt, men ellers opført sig helt normalt når de er kommet ud af narkosen!

• #6   24. nov 2011 Hvis han ikke slikker meget i det behøver han ikke ha' den på.
    Omvendt er det rart at ha' den, hvis han pludselig ikke vil lade det være.

En af vores tidligere drenge slikkede så meget, at hans (forhenværende) 'kugler' var mørkerøde og helt blanke. Men det er sjældent de er så ihærdige.

Hold øje med ham
    smiley

• #7   24. nov 2011 Jeg har ikke fået en krave til nogen af mine 3 katte.
    Men da Hugo blev kastereret her for 2 måneder siden, der tog jeg et par dage fri, for at kunne være ved ham hele tiden, og holde øje med ham. Han prøvede at slikke lidt i det, mens han stadig var lidt bedugget, men da han var frisk igen, så gjorde han intet.
    Men hold fast hvor var han "mor-glad" og han ville ligge ved mig hele tiden.. Og mjavede hvis jeg skulle på toilettet eller andet.. Men har så også fået et tættere forhold med ham efterfølgende smiley

• #9   24. nov 2011 Har nogle af jer oplevet at jeres kat har fået det dårligt efter sådan et indgreb? Pludselig sad hubert under bordet og spyttede, han havde noget der ligner fråde rundt om munden og ville ikke lade mig komme hen i nærheden af ham. Det er væk nu men han vil helst sidde for sig selv og gøre sig ren. Har ringet til min far som ringer videre til en han kender der har tjek på det,. Men bliver helt bange for om han er okay.?

• #10   24. nov 2011 han kan have haft lidt kvalme efter narkosen, men det skulle nu helst blive bedre. Hold øje med ham i nat.

• #11   24. nov 2011 Han vil helst være alene nu. Blev virkelig bange da han begyndte . Gik helt i panik. Han har fået lidt kattemælk som han er vild med og nu sidder han med sin yndlings bamse og slapper af .. Jeg ringer til dyrlægen i morgen og spørger om det er normalt og om der er noget jeg skal holde øje med.

• #12   24. nov 2011 Han et en kat der sover alene så der er lukket ind til der hvor jeg sover, men tænker han sovet ved mig i nat så jeg kan holde øje med ham.

Kommentér på:
Kastreret kat

Annonce