{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.858 visninger | Oprettet:

Feliway - erfaringer {{forumTopicSubject}}

Ærede kattefolk,
Jeg har for første gang nogensinde Feliway i stikkontakten og den har siddet der i knap 36 timer - allerede nu spinder Tulio ved berøring mere end han har gjort de sidste 3 mdr.

Hvad er jeres erfaringer med Feliway? Hvordan virkede det på jeres katte (stressede eller angst)?

Og sidst men ikke mindst - hvor længe brugte I Feliway?

På forhånd tak for alle svar smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Feliway - erfaringer
  • #1   9. nov 2011 Jeg brugte det i forbindelse med en sammenføring..
    Jeg skulle have en voksen kat ført sammen med mine 3 andre voksne katte..
    Der var rigtig meget ballade og sprutten og hvæsen, men et par dage efter jeg satte en Feliway i gik det lige så fint i sig selv..
    Da den løb tør efter 4 uger begyndte de igen at slås lidt, så jeg plottede en ny i...
    Den er så løbet tør her for 3-4 uger siden, og nu går det faktisk ganske godt mellem dem! smiley

Så jeg brugte det i 2 mdr. og jeg var YDERST tilfreds! smiley

• #2   9. nov 2011 i starten da jeg satte min i stik kontakten kunne laura slet slet ikke ha' det hun gik og mijavede som en sindssyg men nu kan jeg ikke mærke noget på dem, men turde ikke se hvordan det er hvis jeg slukkede den.. jeg bruger den os til samføring og pga flytning og det virker da som om de er mere trygge smiley

• #3   9. nov 2011 Hvad er feliway:-)?

• #4   9. nov 2011 http://www.feliway.dk/ gå derind og læs smiley

• #5   9. nov 2011 Jeg har brugte det flere gange i forbindelse med flytning. Jeg har også prøvet at flytte uden at bruge feliway - og jeg synes egentlig ikke der var den store forskel. Dog vil jeg også fremover bruge det hvis jeg skal flytte igen, så føler jeg jeg gør noget for misserne i sådan en stressende situation smiley . Vi har også sådan en spay til møbler så skulle gøre at de ikke kradser så meget i dem (især sofa) men det har heller ikke det vildt store effekt.. smiley
    Men fedt at høre det har en effekt hos nogle smiley

Kommentér på:
Feliway - erfaringer

Annonce