{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.172 visninger | Oprettet:

Jeres erfaringer med Feliway... {{forumTopicSubject}}

Jeg er bare nysgerrig om der er nogle der har egne erfaringer om produktet, om i kender nogle der har eller at i har hørt noget om det....

Til jer der ikke ved hvad det er for et produkt, er det bemmest at gå ind på google.dk og søge også kommer der nogert frem om det..

VH Bettina

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres erfaringer med Feliway...
  • #1   19. dec 2006 min mor købte noget til hendes meget nervøse kat og det hjalp faktisk en del.men ikke helt nok. det var så sådan en dims til stikkontakten

• #2   19. dec 2006 Den spray man kan få er også til at spraye på f.eks. et tæppe hvis katten skal ud og køre, så bliver den mere rolig under kørslen, og det tænkte jeg at man muligvis også kunne bruge til evt. en nytårsaften, så katten bliver mere rolig og afslappet....

Men da du havde den i stikkontakten, kunne du da mærke nogle mere roligere katte på en eller anden måde, eller var der andre af kattene der reagerede på det ???
    Det er jo også begrænset hvor mange kvadratmeter den rækker, altså sætter man den i en meget meget stor stue, tror jeg ikke det bliver nær så koncentreret...

• #3   19. dec 2006 Johnny - hvad måtte i så gøre med katten, hvis det ikke hjalp tilstrækkeligt ???

• #4   19. dec 2006 desværre måtte min mor af med katten, da hun ikke magtede at han var så nervøs og hun var samtiddig dagplejemor og der var for meget skrig og skrål omkring katten katten til at den kunne falde til ro, han blev så foræret væk til en bruger herindefra marie j og idag er han knap så nervøs længere og har det ret godt,så det var det helt rigtige at gøre se ham her

http://www.kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=7975

• #5   19. dec 2006 Ja, jeg mener godt at jeg kan huske at du efterlyste et godt hjem til ham.. Nu når jeg ser ham og ser hans navn, så kan jeg godt huske det..

Det var ærgeligt at feliway ikke virkede , men i kan da nu glæde jer over at han har det godt smiley

• #6   19. dec 2006 vi er meget glade for at han har fået det godt og vi får tit og ofte nyt om ham og han er i konstant bedring hvilket man også ka se på billederne.
    men min mor savner ham ret meget, men hun ved jo så at hun gjorde det rigtige for ham og det betyder nu engang mest. hun har så siden fået ny kat, en rigtig balldemager som har givet hende kamp til hendes hår, hun er bare storslem , det er så hende her
    http://www.kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=7987

• #7   19. dec 2006 Hvor er silke bare smuk.... Jeg vidste ikke at din mutter også er herinde Johnny... *s*...

Lundkvist - Ja, det er også mig lidt et under at så mange katte og dyr kan sammen på din store gård, har jeg efterhånden fundet ud af...
    Men det er dejligt at se at så mange katte kan sammen, bestemt når man har en ide om hvor de kommer fra. Så er det rart at de kan sammen, ingen tvivl om det..

------------------------------

Nu vil jeg gå over og smække en film på, og bagefter vil jeg gå iseng..
    Jeg kigger ind i morgen....

Sov godt alle i venlige sjæle når i kommer så langt. *Ss*

• #8   20. dec 2006 Jeg spurgte min dyrlæge om dette produkt :-)) Hendes svar var "tro ka flytte bjerge" sååå jeg købte det ikke

• #9   20. dec 2006 Tjaaah - tro og tro *SS*. Jeg købte den til stikkontakten for ca. et halvt år siden, da jeg havde lige riiigeligt mange skænderier her i huset + problemer med strinteri. Det var fuldstændigt som om jeg havde lært dem at meditere! Der blev total ro og hygge igen - strinteriet hjalp det desværre ikke så meget på, men det er nu gået i sig selv igen. Den rækker ca. 50-60 m2, så det skal dælme være en stor stue, hvis ikke den skal kunne klare ét rum.

Til gengæld blev jeg advaret om, at de nok kunne blive "immune" over for den med tiden og det er så sket her i huset, men i en overgangsperiode i forbindelse med nervøse dyr kan den være god.

Der eksisterer også en variant til hunde, som min nabo brugte med held til hendes hund, som havde separationsangst.

• #10   20. dec 2006 Jeg kan forstå, som det jo også er med mennesker, at det er meget individuelt hvordan den virker på misserne, og det er jo forståeligt nok, da katten jo heller ikke er ens, som vi mennesker...

Meen jeg synes da, at har man problemer af en eller anden art, så er den da værd at prøve smiley

Kommentér på:
Jeres erfaringer med Feliway...

Annonce