968 visninger
|
Oprettet:
ældre hankat med gigt {{forumTopicSubject}}
Min kat på 13½ fik konstateret gigt for ca. 2 måneder siden og har siden fået en pille Canosan om dagen. Han virker på ingen måde smerte plaget. Men - han har den seneste måned ændret lidt adfærd. Han løber en del i stedet for at gå, både når han skal ind og ud af rum eller op / ned af sofaen. I det hele taget virker han lidt forstyrret og forvirret, som om han pludselig får en indskyldelse og spæner afsted. Han kaster også tiere op, om natten, det ligner primært slim. Ellers er han kælen og spiser som normalt.Jeg fik at vide han ville kunne få sin anden ungdom men er der nogen der har erfaringer med dette?
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.146
Den med opkasten ved jeg ikke.. Måske der er noget i pillen hans mave ikke er så glad for..
Prøv at snakke med dyrlægen, det kan ikke være sundt at kaste op alt for ofte..
nov 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 8 Svar: 130
Det var faktisk et af de helt klassiske symtomer hos Devouee, når der var årstidsskifte. Så begyndte leddene at værke, og så fik hun smerter. Når hun så bevægede sig, så gjorde det ondt og hun ville væk fra smerten = hun luntede faktisk konstant og tog "tilløb" til små spring som hun før kunne tage fra nærmest siddende stilling.
Jeg ville overveje kraftigt om din kan har begyndende smerter!
Især fordi nu starter det at blive koldere og det påvirker altså! Jeg taler af bitter erfaring, jeg kom for sent i gang med smertebehandling og så først effekten bagefter - og fortrød jeg fik startet så sent!
få ham tjekket grundigt for smerter - og indret hjemmet så vidt muligt, så han ikke behøver springe mere end højst nødvendigt.
ældre hankat med gigt