{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.963 visninger | Oprettet:

Kan katte savne ? {{forumTopicSubject}}

Hej igen KG smiley

Kan katte savne sin/sine ejere ?
Nu har min kæreste og jeg været væk i bare to dage (vi kommer hjem i morgen fredag aften), og begge katte har ikke rigtig spist så meget smiley de leger og farer rundt som det plejer og nusser og kæler .
Det har godt nok ikke været sådan før, men har læst mig lidt frem til at det måske er grunden ?
Nogle der har erfaringer smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan katte savne ?
  • #1   21. okt 2011 Det skal lige siges de bliver passet af en af mine gode veninder der bor hjemme hos os smiley

• #4   21. okt 2011 Okay, jeres svar beroligere mig en del smiley
    Men de har bare ikke gjort det før, de har været med en anden en hel uge ?
    Kan det godt komme pludseligt ?

• #8   21. okt 2011 Okay, det er den sammen der passer dem altid smiley Men de er sikkert bare sure på os smiley
    De får en ordentlig omgang lækker mad når vi kommer hjem ..

• #10   21. okt 2011 Jeg er sikker på at katte kan savne.

• #11   21. okt 2011 det vil jeg så med 100% sikkerhed mene de kan. Nu da min ene kat har været væk her siden den 2 oktober, har jeg tydeligt ku mærke det på min lille Balder

Normalt ligger han i min fodende af sengen til jeg sover, nu ligger han helt ind til min arm, med hovedet begravet i den. hver nat og hele natten, han kommer med sådan en anderledes hylen om aftene/natten. ikke en lyd jeg nolgesinde har hørt i de 6 år jeg har haft ham. jeg er ihverflad ik et øjeblik i tvivl om han savner sin ven. smiley

og tror ligeledes os sagtens de kan savne deres mennekser.

• #12   4. jun 2014 Ved godt det er en gammel tråd :).

Men er også 110% sikker på katte kan savne, Pio blev passet af min mor fordi jeg ikke kunne have ham i en måned da jeg skulle flytte. Pio vejede 7 kg var flot og fin, 3 uger senere ringede min mor og bad mig komme ud og hente Pio fordi hun var sikker på han var ved at sulte sig selv ihjel. De der kom mig skrigende imøde skar i mit hjerte, Pio var et skelet! Og tog ham grædende til akutdyrlæge og ganske rigtig stærkt dehydreret og udsultet mente hun ikke Pio ville have klaret natten over.

Min mor gjorde alt for Pio og han nægtede at indtage føde, så snart jeg kom spiste han på liv og løs. Pio sultede sig selv fordi han savnede mig.

Kommentér på:
Kan katte savne ?

Annonce