{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.781 visninger | Oprettet:

Kan katte savne hinanden? {{forumTopicSubject}}

Vi passer en lille hunmis på ca 3 måneder. Hun har været her i 9 dage og går rimelig godt i spænd med vores banditter. Mit spørgsmål er, om de vil savne hende og omvendt, når hun skal hjem igen? Egentlig vil vi helst beholde hende hvis vi kan få lov, men jeg ved ikk rigtig hvad der er bedst for hende og vores egne. Håber på nogle gode svar fra jer smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan katte savne hinanden?
  • #1   28. jul 2007 jeg er helt sikker på katte godt kan savne.. da jeg kom af med min kanin, blev timon vildt ked af det og kaldte og kaldte efter ham... timon kom også hurtig over det igen da farai (kaninen) jo ikke kom tilbage...

• #2   28. jul 2007 Jeg vil som de andre også sige at en kat kan savne..

Charlie og Rachel er nu blevet så gode venner at, hvis jeg tager Charlie op og går med ham i armne, begynder hun og kalde på ham .. Og det samme gør han hvis han ikke lige kan se hende..

Men i dit tilfælde, tror jeg det kommer meget an på hvor lang tid hun skal være der...

• #3   29. jul 2007 Selvfølgelig kan et kat savne. Det har jeg set flere tilfælde af gennem årene!

I dette tilfælde vil det snarest blive plejekillingen, der vil savne dine katte, især hvis den skal tilbage til en tilværelse som alene-kat.

Hvis det er tilfældet, så tænk på hendes situation:
    Først væk fra mormis og søskende, måske et stykke tid alene, og så får hun nye kattevenner, hun bliver glad for. Hvor vil det være synd, hvis hun også skal væk fra dem.

Kommentér på:
Kan katte savne hinanden?

Annonce