Bare lidt glad :) {{forumTopicSubject}}
Jeg er blevet den lykkelige ejer af en fantastisk "killing" som er blevet døbt Tøsen.
Hun blev fundet i en hæk, driv våd, sulten og bange! Hende kunne jeg da ikke lade være, så tog hende til mig, hang en seddel op ved købmanden, men ingen mangler hende, så hun er blevet ved mig. Hvilket er det bedste valg jeg længe har gjordt
Hun har hendes underligheder med f.eks at ligge sig oven på fjernsynet og lade poterne hænge ned langs skærmen, så det er ikke alt man ser ( f.eks en håndbold kamp, hvor hendes poter hænger over resultatet ).
Nogle gange tager hun hendes legetøjsmus, ligger den i hendes vandskål og hopper op i håndvasken og venter på jeg tænder for vandhanen. VED godt det er en dårlig vane det der med håndvasken, men sket er sket, og nu kan jeg ikke andet end at smile af hende
Lille-fisen begyndte desværre i tirsdags at få diarré. Jeg har set det an til i morges, hvor det ikke var blevet bedre ( men heller ikke værre ). Så jeg smuttede ud til dyrlægen og hentede en ormekur som hun så har fået her omkring middag. Og så satser jeg på det bliver bedre snarest
Men lige et hurtig spørgsmål, hvor længe plejer der at gå før ormekuren virker ?
okt 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 42 Svar: 122
* Forresten.
Opmærksomhed er nok det bedste hun ved ( næst efter maden )
Hun gør bogstavlig talt ALT for at få opmærksomhed..
-Sætter sig foran fjernsynet
-Klatre på computeren
-Klatre på tastaturet
-Begynder at lege med mine tæer
-Begynder at bide lidt i mine finger
Og jeg kunne blive ved
sep 2008
Følger: 1 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 864
Hvor længe har du haft hende? Hvad får hun at spise? Har du skiftet foder?
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Ellers så er det jo bare dejligt, at du har fået en sød kat ... og at hun har fået et godt hjem
okt 2011
Har lige skiftet foder fra junior til en tand ældre hvor maden er lidt større eller hvad man nu skal sige. Kan ikke huske hvad det hedder lige nu.
Hun har været her ca 1½ mdr nu
sep 2008
Følger: 1 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 864
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.764
Maven kan skyldes foderskiftet, hvis du har skiftet fra den ene dag til den anden. En gradvis overgang er altid at foretrække, hvor du giver lidt af det nye, sammen med det gamle og så efterhånden mindsker den gamle mad og øger den nye.
men fint at hun har fået loppekur uanset hvad, når nu hun kommer udefra.
okt 2011
- Hun har lavet noget mere fast afføring allerede nu, så det har da hjulpet på hende, det er dejligt.
Hun havde jo lopper da jeg fandt hende, så købte straks det der skal i nakken på hende ( kan heller ikke huske hvad det hedder ). Og det har virket så det siger spar 2!
Bare lidt glad :)