{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
750 visninger | Oprettet:

WEEEEEEE HEEEEEE hvor er jeg bare glad {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige fået godkendt min problemformulering til den afsluttende opgave.

WEEEEE hvor er jeg bare glad, for nu har jeg ret god tid til at lave opgaven - og det er bare sååååååååååååååååååååååååååååååå darjligt ;-)))

Julen er sikret nu, for jeg behøver ikke stresse over opgaven og problemformuleringen nu, for den er godkendt og nu ved jeghvad jeg skal skrive om ;-))

Nåååå skulle bare lige af med lidt glæde ;-))

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  WEEEEEEE HEEEEEE hvor er jeg bare glad
  • #1   11. dec 2007 det er ski da bare super annette, så er det bare at klø på og få opgaven lavet*S*

• #2   11. dec 2007 Såååååååååååådan søde... *thumbs up*

• #3   11. dec 2007 Sådan Anete.. det er da super godt...
    men nu ikke blive alt for doven over julen.. for opgaven skal jo også laves... og heller være i god tid ikke

• #4   11. dec 2007 Jaa hør på SmileyGadget... og så skal du jo også kigge på møblement for mig - såååååeh IKKE dovne :o)

• #5   11. dec 2007 Dovner skam ikke..

min plan er at få skrevet opgaven hurtigst muligt, så jeg kan NYDE juleferien - OG min skriveuge *GGG*

Uha ja - jeg skal nok få kigget møblement søde ;-)))

• #6   11. dec 2007 Hvor er det dejligt for dig Annette - det er bare SÅ skønt, når tingene falder på plads og man kan slappe af indeni.

• #8   11. dec 2007 Hvor lyder det dog dejligt..

Hvad er det for en opgave?

• #9   11. dec 2007 Tak skal I have ;-))) Jeg er også lettet må jeg sige ;-))

Kristina T - jeg er under uddannelse som sundhedsservicesekretær, og jeg skal til min afsluttende eksamen den 30. eller 31. januar. Opgaven skal jeg så aflevere i uge 4, så læren og censor kan læse den inden.

Opgaven skal indeholde teorier og paktiske forhold fra min praktik, hvor jeg skal finde en problemstilling jeg skal tage op.

Den må maks fylde 5-7 sider (hvilket kan blive ret besværligt, da jeg er nødt til at begrænse mig rigtig meget) og min opgave kommer til at handle om lidt markedsføring - uden at være reklame.
    Jeg er i praktik ved et kommunalt optræningscenter, så efter den nye kommunereform trådte i kraft, er der kommet en ændring i måden budgetterne håndteres. Det er lidt af det jeg kommer ind på..

MEGET spændende opgave synes jeg..

• #10   11. dec 2007 Det lyder også rigtig spændende..
    Men 5-7 sider, det er svært at holde sig inden for, det må blive en udfordring..

Jeg sidder også og skriver opgave, men det er kun på 3år sidste år,. på HHX..

Men du må have mange gange held og lykke med eksamen den 30 eller 31 smiley

• #11   11. dec 2007 Puha ja det er en lettelse smiley
    Er også i gang med et projekt, mit handler om osteoporose. Det skal beståes for at man kan fortsætte på min uddannelse.

Pt. har jeg spørgeskemaer ude så afventer lidt at folk får besvaret dem... smiley

• #12   11. dec 2007 Zelda - hvad er du ved at uddanne dig til?

Jeg ved, at der er lavet en lille kortfilm om osteoporose (sundhedsstyrelsen har den vist). Den er ret "skræmmende", når man ser i hvor stort omfang, de unge mennesker i større og større grad lider af afkalkning i knoglerne.

Det kan være du kunne tage noget af det med ;-))

Hvad går dit spørgeskema ud på??

• #13   12. dec 2007 Taaaarrrrk nette ;-)))

Jeg er også super glad kan du tro ;-)) Nu er der ro på ;-)))

Kommentér på:
WEEEEEEE HEEEEEE hvor er jeg bare glad

Annonce