{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
621 visninger | Oprettet:

jeg er bare så glad!!!! {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen... jeg er bare så glad at jeg måtte komme ud med det på en måde, og så tænkte jeg at jeg ville dele lidt glæde med jer! jeg lider af vinter depration (staves??) og har gjort det i nogle år.. men i år er det første gang at jeg er kommet på medicin for det, og det hjælper!!! jeg kan nyde vejeret som nu begynder at skrifte til vinter, og jeg glæder mig vildt meget til jul! jeg har ikke været i jule stemning i ca 3 år, så jeg tror jeg går over gevind i år! he he... stakkels min kæreste, han er så træt af at jeg er ved at være i julestemning allerede nu...

kæmpe krammer fra mig

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg er bare så glad!!!!
  • #1   1. nov 2006 Tillykke med det! Hvor er det bare godt!! Jeg har lidt af en kronisk depression i mange år, og er blevet førtidspensioneret p.g.a. den og dens følger. Jeg har det ret godt nu, og husker tydeligt, da jeg endelig fandt en medicin, der virkede; det er en fantastisk følelse!! Jeg er også så småt ved at komme i julestemning; når man har det godt psykisk, er det en dejlig tid!

Charlotte; du kan prøve at gå ind på netpsykiater (link nedenunder) og læse nærmere og evt. få gode råd smiley

http://www.netpsykiater.dk/Htmsgd/depression.htm

• #2   1. nov 2006 jeg var heller ikke så meget for midicinen da man jo bliver afhængi af den, men sidste år gik jeg fra min kæreste som jeg har været sammen med i 3 år, fordi jeg ikke kunne magte det hele, helvdigvis lod han mig være i noget tid, og vi fandt sammen igen. så tænkte jeg at så langt vil jeg bare ikke ud igen!!! og så gik jeg til lægen. nu har vi det bare helt vildt godt! det er som taget ud af en morten kok film! jeg er bare så lykkelig!!!!

Kommentér på:
jeg er bare så glad!!!!

Annonce