{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
692 visninger | Oprettet:

Hurra en kat mere:o) {{forumTopicSubject}}

weeeeee efter laaaaaang tids plagen, dådyrøjne og argumenteren har min kæreste endelig sagt ja til at vi får en kat mere:o) Jeg er simpelthen så glad:o)
medmindre den hel rette kat dukker op inden så længe, henter vi en på Inges kattehjem.

Jeg vil så bare lige hører om det er klogest og få en på samme alder som Hubert, eller ska den være yngre eller ældre eller er det helt ligemeget????

Han kan godt sammen med hans søster som vi passer nogen gange, men hun går jo ligesom igen og det vil den nye kat jo ik gøre.....
Håber i forstår mit spørgsmål:o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hurra en kat mere:o)
  • #1   9. mar 2006 Hej Carina K. Jeg ville lige fortælle om Inges Kattehjem. Jeg er sikker på at der er mange der har en misser der fra. Da jeg skulle have min første misser kørte jeg oz der ud (Glostrup) Fandt den dejligste lille dame misser smiley Betalte 450 kr for hende. Men desværre var det en tisse kat smiley Hun overtissede alt!! Tog hende til dyrlægen da jeg måske tænke hun havde en urinvejsinfektion. Men nopes hun var helt fin og rask. Jeg besluttede mig for at gå af med hende da jeg ik kunne klare at ha en tisse kat. Jeg afleverede hende på Inges Kattehjem hvor jeg håbede de kunne finde en ny ejer med have eller noget hvor hun ku tisse. Jeg slap ca. 300 kr. for at komme af med hende. Og gudhjælpe om de ikke bare solgte hende vidre til en ny familie. Så pas på med at købe en kat der. Blev selv meget ked af det da jeg skulle af med min lille misser (hun var altså ik killing). Jeg har andre venner som har købt katte der som er døde eller har andre skevanker. Bare et råd.

• #2   9. mar 2006 det handler ikke om penge overhovedet. Blev bare lidt paf da de satte hende til salg uden at skrive det var en tisse kat....

Stakkels den familie der køber hende og får over tisset deres leglighed. Det desudden også synd for katten at hele tiden skifte hjem.

Tror det er klogest at få en på samme alder som Hubert smiley

• #3   9. mar 2006 Du har da godt nok været uheldig men det er ik alle der er det :-)))

• #4   9. mar 2006 Jeg siger mange tak for jeres råd:o)
    jeg tror jeg er kommet frem til og købe en killing eller en på samme alder som Hubert så:o)
    Da jeg nu mest har hørt solstråle historier fra Inges kattehjem, tror je nu alligevel at den ska komme derfra, vi ska ihvertfald ind og kigge på dem:o)

• #5   9. mar 2006 Hej Carina smiley

TILLYKKE med den glædelige nyhed!!
    Hvad er bedre, end endnu en dejlig misser i sit liv smiley
    Jeg har heldigvis fået min kæreste med på,
    både at få killinger, beholde en og endda at få en mere,
    hvis jeg ville ønske det senere hen..
    Så jeg er også bare glad.

Jeg ville helt klart mene, at du skulle købe en på alder med Hubert, eller yngrer..
    De får meget ud af hinanden, og lidt ungdom,
    vil kun medføre liv og glade - og livlige dage smiley
    HEHE

Pøj pøj med killingen - glæder mig til at høre mere.

KH Diva og Lykke.

• #6   9. mar 2006 TAK..... Jeg tror også Hubert glæder sig, han har nemlig temmelig meget krudt i røven:o)
    Je glæder mig ogå til vi får en misser mere, det blir så dejligt:o)
    og den nye misser ska selvfølgelig også oprettes herinde:o)

Kommentér på:
Hurra en kat mere:o)

Annonce