Hurra for dyrenes beskyttelse ! {{forumTopicSubject}}
Vil gerne fortælle en lille historie. Mandag morgen (10-06) lukkede jeg døren op så mine små misser kan komme ud, dagen gik og den mindste kat Trille kom ikke når jeg kaldte. Min kæreste kom hjem og nu var klokken ved at være mange. Gik ud og kaldte igen, og imens ringede min telefon, det var en dyrlæge som fortalte at vores kat var blevet påkørt, men var i live. Den som påkørte hende, havde bare kørt videre, selvom hun lå MIDT på vejen. Heldigvis kom en pige og hendes mor forbi og samlede Trille op og kørte afsted med hende. Hun blev undersøgt og havde brækket underkæben og flækket overkæben. Dyrlægen sagde at alt ville koste 4500kr, og vi kunne IKKE få en afdragsordning! Det er virkelig mange penge når både mig og manden er på kontanthjælp. Jeg ringede rundt til alle dyrlæger i nærheden. Og ingen kunne hjælp. Jeg kom i kontakt med dyrenes beskyttelse som fik trumfet en afdragsordning igennem! Og i morgen kan vi få Trille hjem ? Jeg har ikke ord for hvor taknemmelig jeg er for Natasja og hendes mor som havde hjerte til at stoppe og Anne Bjørnstrup fra dyrenes beskyttelse som hjalp os !
Men til gengæld har jeg heller igen ord for hvor stor en idiot der har kørt vores kat ned, i en by med 40km zone, og som bare er kørt videre.
nov 2011
Følger: 5 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 41 Svar: 508
Og nej der er ingen ord for sådan nogle idioter som bare køre videre. De burde selv prøve at blive kørt ned også bare blive efterladt på vejen såret
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
Hurra for dyrenes beskyttelse !