{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

HURRA.. solskins histore :) {{forumTopicSubject}}

Hej med jer alle sammen!

Jeg fik bare sådan en lyst til at fortælle alle om min fantastiske oplevelse igår... smiley Så jeg håber at du har lyst til at læse min tekst.. smiley

Jeg fik 2 dejlige katte for 2 år siden. Khensu og Kosey. De to er brødre og var uafskillige. Kosey var for et år siden, væk i én uge. Det var forfærdelig.. jeg var sikker på at nu så jeg ham nok aldrig mere. For selvom de var udekatte, kom de altid når man kaldte og var aldrig langt væk. Heldigvis kom han jo retur, dog med en blodtud og diverse skrammer, men ellers var han på toppen. .. Pyha!
Men så, d 1 april i år, sagde vi godnat til kattene og gik i seng. Næste morgen, var der ingen Khensu som kom og vækkede mig som altid... eller sov på min mave om natten som han plejer. Khensu var væk.... smiley

Der gik riiigtig lang tid, før jeg overhovedet ville acceptere at han var borte. Selv 2-3 måneder efter, kunne jeg stadig tage en ordentlig tudetur over at han ikke var der mere. Der gik ikke en dag, uden at vi håbede..
Men som tiden gik, ja.. han kom jo ikke tilbage og jeg manglede rigtig meget den hyggekat som han nu engang var. Kosey er mere en kat, der vil nusse, når HAN vil og ikke når vi vil. Så det endte med at vi fandt en lille sød killing ved vores dyrelæge. Hende fik vi 4 måneder efter at Khensu forsvandt. Der gik ikke længe, før Kosey og Kallisto blev gode venner og alt var idyl igen smiley

Så i går.. ringer telefonen fra en dyrelæge som ligger 40 km fra os. Ja de havde vidst nok fundet vores kat! øøh.. så bliver man lidt forvirret. Hvilken kat? Ja der står her at han hedder Khensu! Og han var i LIVE!!!

Khensu var i live og i god behold!!! Jamen jeg fatter ikke hvordan det har kunnet lade sig gøre? Han har levet i alt den tid uden for, og er blevet spottet rigtig mange gange, så tilsidst fangede en dame ham ind og afleverede ham til nærmeste dyrelæge. Jeg er så taknemlig!!

Khensu kommer så hjem til vores 2 katte, de skal selvfølgelig lige se hinanden an, og kende duftene igen, men det går rigtig godt! Så snart som Khensu kom ud af transportkassen, kunne han genkende huset og lagde sig til at sove på sine sædvanelige pladser... og allerede få timer efter, reagerede han på sit navn igen. smiley

Jamen er det ikke fantastisk??? Jeg håber for alle jer derude, som har prøvet det samme som mig, at blive ved med at tro og håbe.. Det kan ske for jer også! smiley Han kan rent faktisk komme hjem igen....
Nu vil vi bygge en katteløbe gård, så vi aldrig vil miste nogen igen smiley

Mange hilsner
Kattemor Ditte smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HURRA.. solskins histore :)
  • #2   9. okt 2008 Tillykke med at Khensu er kommet hjem igen smiley
    Det er bare SÅ fantastisk - og virkelig en rigtig dejlig solskins historie smiley
    En løbegård vil være det bedste - ellers er der jo sele og snor smiley

• #3   9. okt 2008 Hold da op en dejlig historie!
    Jeg sidder med et kæmpe smil på læberne, og er rigtig glad på dine vegne for at han (i mod alle odds) kom hjem igen!

• #4   9. okt 2008 <i>Aii hvor dejligt han kom hjem igen . det er så dejligt når sådan noget sker..

• #5   9. okt 2008 Tillykke smiley

Og hurra for øremærkning!

• #6   9. okt 2008 Hvor er det dejligt efter så lang tid ,skønt ,har selv haft en der var væk i 2 måneder og troede han var død ,men det var han gudskelov ikke ,og så en dag så jeg et opslag i min lokale Brugs og to billeder af Oliver /"garfield " som de havde døbt ham ,at hvis man kendte katten kunne man henvende sig på en adresse ovre på den anden side af vejen hvor jeg boede og det gjorde jeg for da jeg så billederne oppe i Brugsen kunne jeg se det var Oliver og hun fortalte at han havde boet der i over 2 måneder ,i den tid vi havde manglet ham,og han havde det som blommen i et æg ,så de fik lov til ar beholde ham ,jeg blev bare så glad og nu får jeg ham nok at se igen ,når dame jagten går ind ,han har 2 børn her i huset med Josephine ,jeg nåede jo kun at have ham i 14 dage ,så jeg kunne ikke bringe det over mit hjerte at tage ham fra de søde mennesker der var blevet så glade for ham og han valgte selv

• #7   9. okt 2008 Hej alle sammen!

Tak fordi i tog jer tid til at læse min historie... og ja der er blevet belønnet med godbidder i form af frisk tun smiley

Det er utrolig at vi har fået ham tilbage... damen der fandt ham, forsøgte jo rent faktisk at integrere ham med hendes andre katte, men de kunne ikke sammen. Først kan jeg ikke forstå, hvordan en person som rent faktisk har katte, tænker den tanke at tage en kat til sig, når hun nu tydeligvis kan se at den er øremærket?? ergo nogen savner den... Men heldigvis endte hun da med at aflevere den til dyrelægen.

I alt den tid han var væk, var jeg mere end sikker på at han nok var adopteret af nogle andre, da han bare er så skøn og kælen! RIgtig god til børn og det hele... men nej smiley Han gik bare og ventede på at vi ville finde ham igen smiley

Ingelise, jeg kan godt forstå dig .. det må have været en svær situation!

God aften til jer alle sammen! Og må i alle nusse ekstra godt om jeres katte i aften og glæde jer over at i har dem smiley Man ved aldrig hvornår det er sidste gang man møsser dem godnat!!

• #8   9. okt 2008 Hvor blev jeg i godt humør af, at læse din historie, tak:), og hvor er det godt han nu er hjemme igen, hvor må det være dejligt.

Kommentér på:
HURRA.. solskins histore :)

Annonce