818 visninger
|
Oprettet:
Konstant sulten {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Jeg har en killing på 5 måneder, han er sulten konstant. lige så snart jeg giver ham mad, skovler han det ind. og hvis jeg prøver at fylde skålen op igen, er den også væk inden for kort tid..! kan han bare ikke styre sin mad og vil han nogle sinde komme til det..!..?
håber der er nogle af jer der har nogle råd, eller kender til det selv..!
jun 2010
Følger: 42 Følgere: 37 Katte: 4 Emner: 104 Svar: 1.236
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 31
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
Har han sit tørfoder stående 24/7, så han kan gå og småspise hele dagen.?....... Fordi han bliver kastereret, er det ikke ens betydning med at han skal have specielt tørfoder. Han kan få alle slags tørfoder.
Jeg ville købe noget tørfoder uden korn, hvede og gluten i, som katte ikke har godt af eller behov for.
Her hjemme har vi 3 nogle gang 4 forskellige slags tørfoder stående.
Der er rigtige mange gode kvalitets tørfoder feks. Applaws med 80% kød i,..... Orijen med 70% kød i ......og Porta 21 Feline Grain free,.... Acana Grasslands 65% kød i og Arion.
Så der er lidt at vælge imellem. :-))
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
Det er sikkert derfor, han grovæder for på den måde at "indhente" de manglende næringsstoffer.
Dette er i sig selv ret uheldigt, da hans mave bliver vænnet til store fodermængder for at opnå mæthedsfølelse.
Young Male kan du give ham, når han er godt 1 år.
jul 2011
Young male, sagde dyrlægen jeg skulle give ham, da hun mente det andet til killinger ikke mættede ham nok..
jeg har fået af vide at han katte helst skal have speciel tørfoder når de er kastreret, for det siges at de kan tage på efter det er sket, og så de får alle de næringsstoffer de skal have gemmen maden..!
jul 2011
Konstant sulten