{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den dårligste dag i mit liv!
  • #1   30. aug 2011 Føler med dig smiley Det er altid hårdt at sige farvel til en af vores kære smiley Hvil i fred Anakin smiley Stort cyberkram til dig Sandra smiley

• #2   30. aug 2011 Puha jeg ved lige hvordan du har det! Jeg mistede min dejlige Pokey dreng også til FIP for små 3 måneder siden. Han er stadig utrolig savnet og tårene står lidt i øjene på i skriven stund. FIP er sådan en forfærdelig sygdom især fordi det især rammer de helt unge som endnu ikke har fået oplevet særlig meget af livet:'(

R.I.P. lille Anakin<3

Håber du klarer dig igennem nogen lunde okay - det er SÅ svært.

• #3   30. aug 2011 Tabika - Frygtelig sygdom ja smiley mit hjerte bløder... smiley
    Og tak for tankerne, det varmer meget.

• #4   30. aug 2011 Hvor er det trist og uretfærdigt smiley Mistede min ene hund for for nogle måneder siden. Græder stadig over det når aftenerne føles så tomme og hans lille hjerte ikke banker ved min side smiley Men det er så tragisk når det er unge dyr. Jeg er glad for dette citat: "Until one has loved an animal, a part of one's soul remains unawakened." ~ Anatole France. For det er sådan man føler når man får lov at elske et dyr. Og sorgen er helt speciel når man må sige farvel. Har selv kun prøvet det én gang, og føler med dig smiley

Kommentér på:
Den dårligste dag i mit liv!

Annonce