{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.662 visninger | Oprettet:

kaster klar væske op {{forumTopicSubject}}

Jeg synes bare der bliver ved med at være noget galt med Yatzy:s Først får hun konstateret katteinfluenza og herpes (dyrlægen tog ingen prøver, det var bare et skøn han gjorde på 5 minutter), så begynder hun at få dårlig mave igen, og nu kaster hun så også en klar vandig væske op. Hun har gjort det i nat og igen lige før.
hvad pokker sker der? hun få lysintabletter for sin influenza og jeg har for et par timer siden givet den første gang zoolac for maven.
Jeg er nærmest grædefærdig.. Vi har haft misseren i godt 6 uger, og jeg føler mig bare som jordens dårligste katteejer.. Og nu støder der også dette her til. Hvorfor kaster hun sådan op? Og hvorfor kommer der kun vand? Jeg ved hun har spist godt i dag, og hun fik lidt godbider tidligere i forbindelse med at hun fik zoolac.
hun er ellers ret frisk de dage, hvor næsen ikke løber meget, er kælen, leger gerne osv. Så jeg er ikke så bekymret for hende endnu. Det er bare dybt frustrerende at stå med sin første "egen kat" som man selv har ansvaret for, og så fungerer det ikke helt 100% jeg gør ellers absolut mit bedste.
Jeg har kontaktet opdrætteren for hjælp, hun har bare ikke svaret på min mail endnu. Så jeg spørger også lige her efter gode råd.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kaster klar væske op
Kommentér på:
kaster klar væske op

Annonce