Hjælp! Coco gør nogle meget sære ting. {{forumTopicSubject}}
Nu skal du høre først vil jeg sige Tak, Fordi du lige kan bruge lidt tid her Min kære kat Coco,, gør nogle meget sære ting, hvis min kæreste eller jeg skal ud og han ik får lov til at gå med, altså skubber ham lidt ind til siden så han ik sider fast i døren når den bliver lukket, så løber han rundt som en gal, begynder at kradse på væggen, men samme sted som altid, lige overfor hoved døren, Efter han er blevet fra taget hans mandom er han startet på at være rigtig ond ved vores hun kat, mange gange tænker jeg at han får nok af hende og sætter hende på plads, men han bliver helt sort i sine øjne, og lægger sig klar til at angribe, dog plejer hun kun at nå og sige MIV, før vi får det stoppet, men for nogle dage siden om natten kunne jeg ik stoppe dem ved at hæve min stemme, normalt skal man bare sige nej, men vi måtte råbe og gå der ud, for vores hun kan skreg, jeg ved ik om det måske er for stor en mundful for Kattegalleri, men prøver at søge nogle råd alligevel
Håber i kan hjælpe os
MVH Rikke
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
I forholdet til jeres hunkat, så synes jeg det lyder underligt, men der kan være sket noget mellem dem i ikke har observeret der har udløst dette. Men det bør slet ikke være så voldsomt som du beskriver. Jeg tænker lidt på om dyrlægen har overset en sten, måske fordi han var chryptochid og dermed ikke fået fjernet begge, for så er han stadig styret af hormoner.
Men jeg vil anbefale dig at snakke med dyrlægen om dette og osse anbefale dig at henvende dig til en adfærdsterapeut.
okt 2010
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 1 Svar: 2
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
okt 2010
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 1 Svar: 2
Hjælp! Coco gør nogle meget sære ting.