{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
967 visninger | Oprettet:

fremmed kat i vores have {{forumTopicSubject}}

hjælp , jeg har ellers indhegnet vores have meget godt .. MEEN , alligevel kan katte komme ind.. Vores katte er godt gale , og i igår gik det da helt galt , den store hunkat blev virkelig gal.. Hun sad og krurrede i lang tid ved døren i køkkenet.. Troede først det var fordi vores lille hankat der drillede hende Igen.. men han sad i stuen..
Så jeg fik så øje på den her sorthvide kat ude for døren og min dejlige coco blev mere og mere gal..
Jeg gjorde det dumme at lukke døren op og prøvede at forhindre coco at komme ud .. For at jage den væk , men coco nærmest væltede mig.. Ud kom hun og med sådan et hyl jeg aldrig har hørt hende sige.. Puha, og stakkels min lille Garfield , han blev bare bange.. og begyndte også at hyle op med en stemme jeg heller ikke havde hørt før. han er 10 mdr. og coco er 2 år.
Hold da op en jagt der så kom i haven , og skrigen og vræsen .. Jeg blev helt ræd for at de kom til skade.. Men problemmet er jo at de katte godt kan komme ind men meget svært ved at komme ud..
NU er coco og garfield meget utrygge ved haven ..
Især bagefter blev coco gal på garfield som stadig stod i køkkenet og hylede .. og de blev helt bange for hinanden .. jeg prøvede at beroligede dem , men det var meget svært .. Havde noget katteparfume som jeg dryppede hist og pist for at berolige dem.. MEn det hjalp ikke ret meget på coco.. Hun var så stresset af det at hun vende sig imod mig .. Og jeg fik min første frænge i arme af hende siden hun var lille .. Hold da , op hvad gør jeg næste gang.. . Jeg kan næsten ikke spærre mere af , de kan jo ikke selv komme ud..
Og der skal siges de er ikke ude om natten , og det er der de fremmed katte kommer ind..
Hvorfor kan folk dog ikk holde deres katte i deres egne have.. Som man skal med hunde..
Hvordan kan jeg forhindre at der kommer katte ind kan man lægge noget udenom der gør at de ikk vil herind..
Blev godt nok noget frusteret over at se mine katte blive så vilde.. Hold da op nogle hyl .. min lille pus til garfield sov ved mig hele natten igen .. Men coco kom også , senere.. hehe sikken en nat..
Håber nogen kan give mig nogle råd herinde
katteknuz Lone m. coco chanel og garfield armani

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fremmed kat i vores have
  • #1   7. jul 2009 Jeg er helt sikker på, at besøgskatten blev mindst lige så forskrækket, men bagklog kan man altid være: du skulle IKKE have åbnet døren, for hvordan skulle katten kunne været kommet ud.

For en anden gangs skyld:
    Hvis der er en dør fra indhegningen til området udenfor, så luk den op, så de ubudne gæster kan komme ud.

Hvordan er katten kommet ind - er den klatret op ad hegnet, står der nogle høje træer i nærheden, hvis grene rager ind over hegnet, eller er der et tag, den kan være sprunget ned fra?

• #2   7. jul 2009 Hej Mega.
    Tak for dit svar, nej jeg skulle ikke have lukket døren op .. Helt enig. Men den gik jo ikke væk efter jeg prøvede at jage den væk med lyde..
    Ja, vi har tag ,den kan hoppe ned fra.. Jeg er jo klar over at det er mulig for de katte at komme ind.. Men de kan ikke komme ud igen..
    Problemet er jo at mine katte ikke må komme ud af indhegningen ..
    Jeg har været ude idag for at se på hvad jeg kan gøre mere for at de ikke kan komme ind, og den lille kat der kom ind , er det jo synd for den.ved jo ikke bedre vel..
    Den kom til sidst over vores træhegn ved et lille hul , så ud kom den da..
    Naboen har så idag ved et tilfælle sat et højt hegn op..
    Så ind den vej kan de nok ikke komme.. Er jo mest bange for at de arme katte skal komme i kløerne på min store coco.. Hun er jo en stor kat.. Og se på at de slås er da svært , ved jo at vand kan give dem en køler..
    Nå , tak håber ikke det gentager sig de bliver jo stresset af det ..
    Og jo jeg ville have lukket døren op til indhegningen.. men nåede jo ikke at få coco tilbage. Hehe , derfor ville jeg ud i haven ..
    Ja, bagklog kan man være .. Tak for dit svar .. Med din meget smukke kat..

Kommentér på:
fremmed kat i vores have

Annonce