{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
856 visninger | Oprettet:

Kradsen på døren om natten - Hjælp! {{forumTopicSubject}}

Hej med Jer smiley

Mig og min kærestes ene kat (Baloo) er begyndt at miave og kradse på soveværelsesdøren meget tidligt om morgenen (ca. 4.30-6.30). Han har ikke gjordt det før men begyndte for omkring en måned siden. Vi har forsøgt at åbne og lukke ham ind, men så vader han rundt på os og laver generelt bare ballade. Hvis vi ikke åbner, bliver han bare ved med at kradse. Vi har også prøvet at åbne og sprøjte vand på ham og så lukke igen, men han bliver bare ved!
Hans søster (Bailey) er aldrig til besvær.

Har I nogen råd til hvordan man får ham til at holde op?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kradsen på døren om natten - Hjælp!
  • #1   26. apr 2014 Vær meget konsekvente og undlad at åbne døren smiley I får måske et par søvnløse nætter, men det skal nok virke efter et par dage hvor han har gjort det forgæves.


  • #3   26. apr 2014 Haha, ja nu kan jeg godt se det var dumt at lukke ham ind smiley Vi må investere i nogle ørepropper!
    Baloo er 14 måneder smiley


  • #4   26. apr 2014 hos os får alle 18 lov til selv at bestemme hvor de vil ligge. Vi har kun lukket til et værelse + badeværelset, men det er så 24 timer her er lukket. vores vil meget gerne sove sammen med os, men ikke ret længe så finder de sig et nyt sted.



  • Bertas mor
    Bertas mor Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 12
    #5   26. apr 2014 havde selv problemet , for et stykke tid siden , Alfred stor han kat , syntes at mine tæer, var hans krigsbytte, som han kunne gøre med hvad han ville, efter mange diskutioner,,, , mellem ham og mig , hvor vi ikke kunne finde fred,var der kun den hårde vej. Alfred ud af soveværelset om natten, der gik et par nætter med katte : musik: så havde han lært det ,om dagen må han gerne komme i soveværelset .


  • #6   27. apr 2014 Ja som Jesper siger, han fandt koden til jeres opmærksomhed, kradsen på døren og halløjsa døren blev åbnet smiley gevinst smiley :D smiley

    Så løsningen er at ignorere ham totalt når han kradser på døren, ikke sige noget ikke åbne døren - ingenting, efter en uges tid sådan tror jeg såmænd han fatter budskabet o opgiver smiley

    Held og lykke smiley


Kommentér på:
Kradsen på døren om natten - Hjælp!

Annonce