{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
717 visninger | Oprettet:

Hvor bliver hun af? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg har en kat der tilsyneladende nyder at strejfe. Hun er til tider væk 3-5 dage af gangen uden at komme hjem... Men hvad laver hun, har i nogle idéer?

Det første hun gør når hun kommer hjem, er at kaste sig over madskålen og så skal hun have kæl og nus begefter.
Det kunne tyde på at hun ikke er i området (for hvorfor kommer hun så ikke bare hjem og spiser) og så sover hun 1½ døgn... Så går der 1-2 uger hvor hun bliver i nærheden og kommer hjem og spiser og sover hver dag (lader op tror jeg?) og så forsvinder hun igen.

Men hvad laver hun dog og hvor tager hun hen, nogle der har nogle gode bud?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor bliver hun af?
  • #1   21. jul 2011 Hun får p-piller en gang om ugen, men har af samme grund bestilt tid hos dyrlægen til at få hende stereliseret om en uge.

• #2   21. jul 2011 For nogen hunner er det ikke nok med en pille hver 7. dag.

Du må hellere holde hende inde i god tid før hun skal til dyrlæge så du er sikker på at få hende med:-)

• #3   21. jul 2011 Det lyder nok mærkeligt, men jeg har faktisk en decideret tro på at katte på en eller anden måde har 6. sans omkring en del ting. Jeg har oplevet 3 gange med forskellige hankatte jeg har haft, at jeg har bestilt tid til at få dem kastreret, og et par dage inden de skulle kastreres er de smuttet og har været væk i en uges tid.
    Det lyder dybt mærkeligt, det ved jeg godt, men lad være med at snakke om katten og neutralisering mens katten hører på det!!

Jeg mener seriøst, de har 6. sans! Jeg har som sagt, oplevet det et par gange!

• #4   21. jul 2011 Adfærden har stået på hele forår/sommeren, så tvivler på at hun har killinger derude, den tanke strejfede mig første gang hun lavede det nummer, men da hun gentagende gange gjorde det, så mener jeg ikke det er derfor... Hun kom hjem i går formiddag efter at have været væk i 5 dage, hun har ikke forladt min side siden, hun hopper op og spiser og kommer så tilbage på skødet, ligger ved min side i senge osv... Det er samme adfærd hvae gang, det står på en uge, så begynder hun at gå lidt ud igen i en uges tid og så forsvinder hun 3-5 dage igen... Havde hun killinger var de overladt til sig selv minimum en uge før hun kigger til dem igen, det tror jeg alligevel ikke.

Kommentér på:
Hvor bliver hun af?

Annonce