{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.515 visninger | Oprettet:

Spørgsmål om Zooplus {{forumTopicSubject}}

Hmm den 31.april bestilte jeg foder hos den danske zooplus (plejer at bestille på den tyske side). Ifølge min track'n'trace har GLS slet ikke modtaget pakken endnu og det undrer jeg mig godt nok over, jeg ved godt der lige har været en masse helligdage, men jeg synes den burde være på vej.
Skal jeg skrive til zooplus eller væbne mig med tålmodighed?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål om Zooplus
  • #2   9. apr 2015 31. April? Det er godt nok længe siden.

Jeg ville skrive til dem. Jeg bestilte den 31. Marts og har modtaget mine varer i går.

• #3   9. apr 2015 Jeg vil også lige give dem til mandag. jeg har lige fået leveret min pakke bestilt samme dag som dig. (her for 10 min siden)
    her havde jeg så er nummer hos gls der fungerede, men har også før været ude for at det tracking nr jeg fik ikke fortalte hvor pakken befandt sig, men den kom alligevel. Jeg har også oplevet at få pakken leveret, selvom den stod til at ligge på et lager i Tyskland.

• #4   9. apr 2015 Hehe jeg håber du mener 31 marts da vi lige er gået ind i april smiley Ellers ville jeg nok have kontaktede dem for mange måneder siden smiley Ej joke til siden smiley

Jeg ville nok også vente til mandag også prøve at kontakte dem der. Jeg bestilte mine ting, om mandagen og de om om tirsdagen i denne uge så mon ikke det er på vej. Mit track and trace nr var også mærkelig, der stod den var i Melle om morgen i tirsdag og da jeg åbner døren tirsdag morgen så står pakken der smiley

• #6   9. apr 2015 Jeg ved at der har været noget strejke i transport sektoren I Tyskland og vi har jo også lige haft påske.
    Vi var nemlig også spændt på med strejken hvornår vi ville få vores vare, men de kom nu relativt hurtig.
    Jeg ville kontakte og høre ad hvor når de kommer vi har allerede 9 april. Og der kan jo have sket en fejl når der er stress på dernede smiley

• #7   9. apr 2015 Jeg bestilte også d.31 Marts, og først fået den igår smiley
    Tænkte at det var påsken der gjorde at det først kom igår smiley

• #8   9. apr 2015 jeg bestilte d. 29 marts, og fik pakken i forgårs. jeg ville lige se de næste dage, og ellers kontakte dem

• #9   10. apr 2015 jeg bestilte hos den tyske side d 31/3 og fik tirsdag og onsdag i denne uge - af en eller anden grund kan de ikke finde ud af at sende 9 pakker samlet smiley - eller der omkring...
    jeg ville kontakte dem i morgen.

• #10   10. apr 2015 Ja selvfølgelig mener jeg marts, ja ja, til grin kan man altid blive smiley :P
    Jeg venter til mandag, men den står stadig som om GLS ikke har fået pakken.

• #11   11. apr 2015 Min blev sendt med et andet transport firma end GLS og det er så muligvis den strejke som Heidi * i # 6 skriver om der har været årsagen. Jeg ved så ikke noget om det og om det er overstået men du kan da bare ringe til dem hvis du kan tale engelsk.

• #12   12. apr 2015 forrig gang jeg bestilte gik der 14dage smiley så har lært at bestille i god tid smiley

• #13   12. apr 2015 jeg har altså prøvet flere gange når jeg har bestilt hos den danske side, at man ikke kan følge dem via pakkenummeret. ved ikke hvorfor. har ikke prøvet det når jeg bruger den tyske side.
    startede nemlig med at bruge den danske side i næsten 1 år, og her manglede der tit den mulighed. der stod bare at gls havde overtaget pakken, men ikke modtaget den.
    nu har jeg brugt den tyske i vel1½ år, og har ikke oplevet det en eneste gang.

• #14   17. apr 2015 Jeg har skrevet en lettere vred mail til dem nu da der stadig ikke er sket nogen ændringer. Det er sidste gang jeg bestiller på den danske side! smiley

• #15   17. apr 2015 Jeg bestilte varer tirsdag, dem fik jeg i morges inden 7 smiley

• #16   17. apr 2015 har de trukket pengene?

• #17   22. apr 2015 Ja det gjorde de dagen efter jeg havde bestilt Anja.
    De har sendt en ny og den skulle gerne blive leveret i dag hvis jeg skal tro track and trace nummeret.

• #18   22. apr 2015 GLS er begyndt at "lufte" mine pakker.

De bliver ladet i vognen i Kolding, og så kører de rundt med dem, for så at de kan aflevere dem i Kolding igen.

Det har de gjort to gange i denne måned nu.

Og alt imens sidder jeg hjemme og venter på pakken. smiley

• #19   23. apr 2015 Michelle, du skriver det er sidste gang du bestiller fra den danske side...
    Du skal bare lige vide at det er de samme mennesker der sidder bag skærmen, om du bestiller på dansk, tysk, polsk osv smiley
    Og det bliver altsammen sendt fra lageret i Tyskland...
    Så hvilket sprog du har bestilt fra, har intet med sagen at gøre...
    Det kan ske at din pakke er blevet "glemt" i et hjørne, det har jeg prøvet før...

Men start med at kontakte ZooPlus, de har en dansk kontaktformular smiley
    Så må de jo sættes på sagen med at finde din pakke og evt. tage kontakt til GLS!

• #20   23. apr 2015 hvordan er det så gået ? har du fået pakken?

• #21   28. apr 2015 Jeg har fået pakken, den kom for et par dage siden.

• #22   28. apr 2015 Jamen så siger jeg tillykke, for jeg venter på en pakke til 122 euro (de er trukket på min konto).
    For en uge siden kom 2 ud af 3 pakker.
    Fredag - tror jeg det var, skrev jeg en lettere frustreret mail - fik svar i søndags, at jeg skulle kontakte dem i dag hvis der ikke var kommet noget! Det var der jo så ikke og jeg tog en dyb indånding og ringede til dem. Hun var hverken englænder, tysker eller dansker, for hendes engelske var yderst gebrokkent. Nå, men jeg startede i en pæn tone, men gjorde dog hende klart, at jeg skulle bruge mine varer her og nu! Efter at have fortalt hende hvad jeg havde fået - 2 ting, så det var nemt, tilbød hun mig at få pengene tilbage eller også ville hun lave en ny ordre og sende i dag! Smukt! Vi har helligdag på fredag og kender jeg GLS godtnok, så har jeg først varerne i næste uge og jeg bliver noget upopulær hvis der ikke lander noget RC og en masse forskelligt vådfoder.
    Håber at det er både første og sidste gang!!!

• #23   5. maj 2015 Det er møg irriterende. Jeg blev også tilbudt enten at få pengene tilbage eller få sendt nye varer. Jeg var ærlig talt så frustreret at jeg skrev at jeg gerne ville have sendt nye varer for det var jo ikke for sjov jeg havde bestilt i første omgang.
    Jeg håber dine varer kommer.

• #24   5. maj 2015 Varerne kom i går!

• #25   26. jun 2015 # 18 "De bliver ladet i vognen i Kolding, og så kører de rundt med dem, for så at de kan aflevere dem i Kolding igen".

Nej da!!! smiley Det håber jeg f*ndme ikke de også gør med mine pakker!
    Jeg plejer ellers ikke at bestille på Zooplus, men det har jeg så gjort nu. Og jeg blev lige så glad for at se at min ene pakke er på vej, men den er måske bare ude at køre en tur smiley .....

• #26   26. jun 2015 Da de gjorde det 2. gang, ringede min mand til GLS og klagede. Det har hjulpet. smiley

• #27   1. jul 2015 Hvis jeg igen bestiller fra zooplus, vil jeg prøve levering med det andet fragtfirma (DPL?) og håbe at de er knap så morgenfriske. (levering før kl 7 havde jeg alligevel ikke regnet med smiley )
    Jeg fik ikke min pakke den dag, den var sendt fra Kolding :-S nå, men grunden kunne jo være, at de ville vente, så de kunne levere begge pakker til mig på én gang. Men næ nej. TO dage i træk blev jeg vækket af fragtmand kl. kvalme.
    SÅ lidt søvn, og den migræne der deraf følger er sgu ikke besparelsen værd. Øv altså.

• #28   1. jul 2015 Få en fuldmagt ved GLS, så stiller de bare pakkerne på aftalte sted uden at vække dig smiley
    Det har jeg smiley

• #29   1. jul 2015 Fuldmagt havde de sandelig også fra mig, hvis ellers mit skur var udenfor mit eget hus. (det er bag naboen baghave smiley ).

• #30   1. jul 2015 Hmm ja okay smiley

Kommentér på:
Spørgsmål om Zooplus

Annonce