Når man har en hjælpsom kat..... {{forumTopicSubject}}
... Kan det være MEGET svært at pakke flyttekasser!
Jeg er ved at pakke, da vi har fået hus og skal flytte, Feline vil jo helst ikke gå glip af noget som helst, så hver gang jeg har samlet en kasse.... Ja woops så sidder hun i den og kigger:) Selv mens jeg lægger ting i den, vil hun være med:) Det er lidt som om hun siger "Glem nu ikke mig"!:) Og når så hylden eller skabet er tømt, ja så skal hun da lige tjekke, at jeg nu også har husket det hele:)
Og så kan det altså tage lang tid at få pakket ned:)
I dag kom turen så til køkkenet. Og der skulle jeg jo bruge aviser og pakke ind i. Lad mig bare sige, at jeg endte med at pakke Feline mere ind end tingene!:) De der aviser kunne hun bare ikke stå for! "Se mor jeg kan også pakke ind!" Ja du er søreme en dygtig lille missekat!!!;)
Skøre kat:)
sep 2009
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 10 Svar: 90
min hankat har det på præcis samme måde
han kan bare ikke stå for papkasser og aviser..
min kæreste fik for nylig ny guitar, så snart han havde taget den ud af kassen, sad Elvis i den
det endte med vi havde den store kasse stående midt på stuegulvet i 2 uger bare for kattens skyld
aug 2010
Følger: 24 Følgere: 23 Katte: 2 Emner: 76 Svar: 318
feb 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 52 Svar: 279
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 33 Svar: 580
Feline elsker at hjælpe med alt lige fra opvask til sengetøjsskift. Og så selvfølgelig at tage tøj ned af tørrestativet. Vi er dog ikke altid enige om, hvornår det skal ned!!!!;)
Charlotte; Ja vi har også en masse ting, der burde smides ud! Men det kan man jo ikke nænne, når katten nu elsker at lege med det:) Det er ikke helt forkert, når man siger at katten styrer hjemmet, og vi bare er dens slaver:) Men jeg elsker det!
mar 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 9 Svar: 109
Han vil også meget gerne hjælpe med at skifte sengetøj. Det kan også være letttere forstyrrende. Det er svært at yste en dyne når han hopper på den og hiver fat i den.
For nylig hjalp han mig med at dampe tapet af væggene. Jeg gik med damperen og rev store stykker ned - Villads sad/stod ved gulvet og rev i væggen og prøvede at bide de små stykker tapet der sad tilbage af. Det var faktisk en god hjælp!
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 33 Svar: 580
Og ja Winnie... Du har jo ret!:) Som man siger; Hunde har ejere, katte har tjenere:)
Når man har en hjælpsom kat.....