{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.648 visninger | Oprettet:

Hun flytter killingerne {{forumTopicSubject}}

Ja nu har jeg tre dejlige killinger der blev 14 dage i går. Hun fødte dem i en transportkasse og de har været deri indtil for 4 dage siden. Der blev de så flyttet over i deres løbegård, hvor de er i en kurv i stedet for kassen og de fik det tæppe med de lå på i kassen. Mormis er vant til kurven og løbegården.
Så i går aftes da vi var gået i seng begyndte hun at gå og miaue hel vildt, hun kom ind til os i sengen og gik igen flere gange. Efter ca 30 min hører jeg så en killing og går ind og tjekker til dem, der har hun så flyttet første killing ind på kontoret. Jeg lukkede hende ind i stuen og har haft lukket døren i nat. Her til morgen har hun så flyttet dem alle tre over bag vores pumpe til akvariet.
Har lagt dem alle tilbage og nu har hun igen prøvet at flytte en. Har lige hængt et tæppe omkring løbegården så hundene ikke kan kigge ind, ved ikke om det kan være derfor.
Nogen der kan forklare hvorfor hun gør det

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hun flytter killingerne
  • #1   22. jun 2011 Transportkassen går jeg ud fra har været med låg på???? Er næsten sikker på hun flytter dem fordi der ikke er mørkt og "overdækket" i kurven. Kan også værre hun er utryg ved stedet du har fundet til hende.
    Min mormis flyttede sine efter en uge og det måtte jeg bare acceptere hvor hun ville have dem, så hun fik lov at bestemme og det gav hende ro.

Du kan risikere at hun stresser for meget ved at du flytter dem og så derved mister mælken. Så mit råd er lad hende bestemme hvor hun vil have dem noget længere tid endnu..

Håber der kommer ro på dem igen smiley

Vh Linda

• #2   22. jun 2011 Ja transportkassen var lukket med med gitter i toppen.
    Løbegården er også med noget over godt halvdelen og kan prøve at gøre den mørk og se om det hjælper. Og ellers må hun bare flytte dem.
    Skal jeg rykke løbegård med? De er begyndt at gå så løbegården er egentlig for at holde lidt styr på dem =)

Og tak =)

• #3   22. jun 2011 Nu har jeg dækket løbegården helt til så den er mere mørk. Der er et lille hul i toppen hun hopper ind og ud af og ellers er alt dækket til.
    Nu har hun forholdt sig helt roligt inde ved dem i ca 10-15min så nu må vi se om det hjælper

• #5   22. jun 2011 Det er ikke det de er født på, men skifter det lige (de har haft det en uge)
    Har lige været ved lægen og da jeg kom hjem har hun flyttet den ene om bag sofaen, den har jeg altså lagt tilbage da den jo ikke kan være der alene, hun kan knap selv komme derom

• #6   22. jun 2011 Jeg vil lade hende have dem på kontoret, som hun først forsøgte. Hun er tydeligvis ikke tryg der hvor de er nu. Hun bliver ved med at flytte dem indtil hun er tilfreds. Ved at tvinge det igennem kan man ved nogle hunkatte risikere så meget stress at de stopper med at have mælk og måske endda afviser killingerne.

• #7   22. jun 2011 Marianne - skal jeg bare flytte hele løbegården ind på kontoret?
    Vil ikke hun stresser jo

• #8   22. jun 2011 ja det ville jeg gøre, hvis det er der hun er tryg og hvis der er plads. Killingerne er kun 14 dage, så der er tid nok til at flytte dem ud på mere åben plads.

• #9   22. jun 2011 Skal nok få lavet plads. Hun er begyndt bare at smide dem på gulvet lige uden for løbegården og så bare gå sin vej...
    Nu rykker jeg dem og håber det virker

• #10   22. jun 2011 Jeg krydser fingre for at det virker. Ellers får du et par hårde dage med at stå fast.

• #11   22. jun 2011 Nu er de flyttet og pt ligger hun bare ved dem.
    Men hvad gør jeg hvis hun bliver ved?
    Skal jeg blive stædig eller bare blive ved at lade hende flytte på dem

• #12   22. jun 2011 Ja, så må du bruge din tålmodighed og stædighed, men lad os nu se om hun ikke godtager det. Jeg slåssede osse med Ciddi inden hun blev syg, men jeg "vandt" den kamp. Men det var mere fordi hun ville have dem et sted hvor der var meget træk og meget koldt.

• #13   22. jun 2011 Godt man er sygemeldt =)
    Jeg håber og krydser fingre, de sover alle 4 lige nu =)

• #14   22. jun 2011 Ja det er hårdt at blive misse-bedste LOL. Lad os håber at der bliver ro på nu, så du osse kan få lov til at pleje dig selv. God bedring.

• #15   22. jun 2011 Hæhæ ja det er hårdt at være farmor =)
    Tak

• #16   22. jun 2011 Nu tror jeg vi er ved at være enige om placering af killingerne =) Hun har kun to gange taget den ene ud af kassen og lagt den midt i stuen. Har lagt den tilbage begge gange og nu har hun bare puttet i snart to timer ved dem og ellers ligget på gulvet =)

• #17   22. jun 2011 Du skal lægge mærke til hvor hun foretrækker at have dem - gør plads der.

Der er kun een der vinder den kamp - det er ikke dig.

Jeg ahr selv haft en hunkat boede under sengen i en hiule med killinger - en anden i skabet på en hylde

• #18   22. jun 2011 Hun er holdt med at flytte dem. Det var jo også de sidste par gange bare ud midt på stuegulvet og der kan de altså ikke være for så stjæler min dober dem, han elsker dem og vil vaske dem hele tiden

Kommentér på:
Hun flytter killingerne

Annonce