{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
687 visninger | Oprettet:

Hun flytter killingerne ? {{forumTopicSubject}}

vågnede her for lidt siden ved at vores kat havde taget en af killingerne med ind under sengen, fra stuen af hvor de ligger i en kasse, jeg tog den ud til de andre igen, men så tog hun bare en anden og ville have med ind, jeg lukkede døren og hun lagde sig ind til de andre igen.

hvorfor vil hun have dem der ind ?

kan det have noget med varmen, eller bare fordi vi er der inde ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hun flytter killingerne ?
  • #1   20. jul 2006 det har min kat også gjordt...

• #3   20. jul 2006 Jeg synes ikke, at det er en god ide, at hun får lov at have killingerne under sengen - der kan du ikke komme til dem, hvilket du skal kunne, så de kan blive vant til menneskehænder osv. Jeg foreslår, at I enten holder døren til soveværelset lukket (det affinder hun sig jo tilsyneladende fint med) - eller afskærmer rundt om sengen, så hun ikke kan komme under sengen.

• #4   20. jul 2006 Jane lavede det samme nummer. Vi lagde en masse ind under sengen og dyner helevejen rundt så hun ikke kunne komme ind. Så flyttede vi selve kassen i i soveværelset i et hjørne. Det hjalp og hun var tilfreds. Vi turde nemlig heller ikke have dem under sengen. Hilsen Deepa

• #5   27. jul 2006 Ja min kat ville føde i min sportstaske...hun havde en nok så fin føde-kasse...men nej nej, den kunne ikke bruges (se under min profil...mitzi ligger i sportstasken med lille Nala:). Det er naturligt at katten har sine killinger der hvor den føler sig mest tryg, og synes derfor ikke det er en god ide at lukke døren til soveværelset, hvis hun normalt har måtte være derinde. Hvis mennesker blander sig alt for meget i hvor killingerne skal være, kan moder-katten blive så stresset at hun ikke gider tage sig af killingerne/ eller ikke producere nok mælk.
    Jeg lod min MItzi være i sportstasken og det var det perfekte sted!. Kan godt se det er lidt upraktisk at have killinger under sengen, da man i værste fald kan komme til at træde på dem eller lig. men hvis man absolut ikke vil have dem under sengen, synes jeg personligt det var en bedre ide at putte ting derind, så det ikke er muligt for hende at være under sengen...så finder hun nok bare et andet sted!!

Kommentér på:
Hun flytter killingerne ?

Annonce